۱۵۰ موکب در سراسر استان همدان ایجاد خواهد شد

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان همدان بابیان اینکه امسال هدف ما ایجاد ۱۵۰ موکب در سراسر استان است، گفت: با توجه به اینکه زائران ۱۷ استان کشور از همدان عبور می‌کنند خدمت‌رسانی به این زائران، افتخاری برای شهروندان همدانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا موسوی امروز_ چهارشنبه یکم شهریورماه _در یکصدو بیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان پیرامون استقرار موکب‌ها برای پذیرایی از زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: سال گذشته در استان همدان ۱۲۰ ایستگاه صلواتی با سه وعده غذایی به زائران خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه امسال هدف‌مان ایجاد ۱۵۰ موکب در سراسر استان است، افزود: با توجه به اینکه زائران ۱۷ استان کشور از همدان عبور می‌کنند خدمات‌رسانی به این زائران، افتخاری برای شهروندان همدانی است.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان همدان با اشاره به اینکه ستاد مردمی اربعین کشور بعد از تشکیل ستاد مردمی همدان راه‌اندازی شده است، گفت: شهرداری همدان هر ساله برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی کمک‌های شایانی داشته است و انتظار می‌رود امسال نیز کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد.

شهرداری همدان مالک خودروی توقیفی است

محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به انتشار خبر توقیف خودروی شورای شهر در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مالکیت خودروی توقیف شده شهرداری همدان است که در اختیار شورای شهر برای انجام امور قرار داده بود اما دلیل بدهکاری شهرداری این مشکل ایجاد شد و شورای شهر در مأموریت‌های خارج از استان از این خودرو استفاده می‌کرد.

وی گفت: استفاده از خودروهای اداری برای انجام فعالیت‌های اداری امری قانونی است و اینکه در فضای مجازی به عنوان خودروی رئیس شورای شهر منتشر شده کذب است و حقیقت ندارد.

کد خبر 682202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.