مساجد مهم‌ترین پایگاه‌های جهاد تبیین هستند

دبیر شورای نگهبان گفت: مساجد بهترین محل برای ترویج آموزه‌های زندگی دینی و پاسخگویی به شبهات و مهم‌ترین پایگاه‌های جهاد تبیین هستند.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در جلسه این شورا در سخنانی اظهار کرد: دوشنبه گذشته روز جهانی مسجد بود؛ دلیل این نام‌گذاری هم آن است که این روز سالگرد آتش‌زدن مسجدالاقصی توسط عمال رژیم غیرقانونی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه این نام‌گذاری که با نگاه انقلابی صورت گرفته، نشان می‌دهد که مساجد باید با روحیه انقلابی اداره شود، افزود: فلسفه تأسیس مساجد یاد خدا است و اگر متولیان مساجد بتوانند این هدف را تحقق بخشند، سرعت حرکت جامعه به سمت ارزش‌های الهی بیشتر می‌شود.

آیت‌الله جنتی همچنین مساجد را بهترین محل برای ترویج آموزه‌های زندگی دینی و پاسخگویی به شبهات و مهم‌ترین پایگاه‌های جهاد تبیین دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سالروز شهادت شهید سیداسدالله لاجوردی خاطرنشان کرد: این شهید عزیز ناجوانمردانه توسط منافقان ترور شد و امروز سالروز شهادت ایشان است که به درستی از سوی مقام معظم رهبری، مؤمن، مخلص و مجاهد فی‌سبیل‌الله خوانده شدند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: دشمنان ملت ایران همیشه فکر کرده‌اند این ترورها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف می‌کند اما غافلند که برکت خون این شهدا موجب افزایش سرعت انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌ها شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هفته دولت گفت: در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم و یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم و به روح بلند همه شهدایی که دشمنان ایران اسلامی با ترور آنها تلاش کردند کشور را از خدمات خالصانه آنها محروم کنند، درود می‌فرستیم.

آیت‌الله جنتی در پایان با بیان اینکه به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه رئیس‌جمهور که با تلاش، در پی حل مشکلات کشور هستند، خداقوت می‌گویم و از خداوند می‌خواهم توفیق خدمت بیشتر را به آنها عطا کند، تاکید کرد: فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت‌های مجاهدان فی‌سبیل‌الله است، نعمتی بی‌بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.

کد خبر 682197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.