۱۰ مصدوم در تصادف ۲ خودرو پراید راهی بیمارستان شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در حادثه برخورد دو دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۷۷ محور شمالی آزادراه زنجان به قزوین خبر داد.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گزارش برخورد دو دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۷۷ محور شمالی آزادراه زنجان به قزوین امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ ساعت ۰۹:۵۰ توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال واقع در آزادراه زنجان به قزوین همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه رانندگی ۱۰ نفر مصدوم شدند که هشت نفر از آنها توسط اورژانس و دو نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: علاوه‌بر انتقال دو مصدوم، تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه برای مصدومان کرده و صحنه تصادف را تثبیت و کنترل کردند و امدادرسانی ساعت ۱۱:۱۰ پایان یافت.

کد خبر 682195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد امین لازمی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    تصادف جلوی ما اتفاق افتاد کسی که بچه ها از یکی از پراید ها بیرون کشید من بودم اون پرایدی که راننده اش زن بود مقصر بود چون اون از بغل زد بعدش من پیاده شدم کسایی که تو صندلی پشت یکی از پراید ها بودن رو بیرون آوردم اون پرایدی که راننده اش زن بود بچه هاشو من کشیدم بیرون یکی از زنا بعد از اینکه اومد بیرون بی حال افتاد زمین یکی از بچه ها ام که دختر بود خیلی ترسیده بود بعد از این که ماشین ها رو برگردوندیم سر باطری هایش را در آوردیم حتی یکی از دختر ها اون وسط دنبال تبلت خودش می‌گشت