عملیات تکاوران پلیس برای کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک وانت مزدا، دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در عملیات هماهنگ تکاوران پلیس خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق مواد افیونی، مأموران یگان تکاوری با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات دقیق پلیسی از جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط دو قاچاقچی، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تکاوران پلیس با پایش و کنترل مسیر حرکت قاچاقچیان موفق شدند خودروی سوداگران مرگ را در نزدیکی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰، در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 682193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.