شانزدهمین جلد «قصه‌های من و بچه‌هام» منتشر شد

شانزدهمین جلد از مجموعه کتاب کمیک استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «غذا» نوشته شهرام شفیعی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش ایمنا، شانزدهمین جلد از مجموعه کتاب کمیک استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «غذا» نوشته شهرام شفیعی به تازگی با تصویرگری سام سلماسی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب یکی از عناوین «کتاب‌های زرافه» دپارتمان کودک‌ونوجوان این ناشر است.

این کتاب داستان‌های طنزآمیز خانواده‌ای چهارنفره است و پدر خانواده روایتگری قصه‌ها را برعهده دارد. «قصه‌های من و بچه‌هام» در هر جلد دارای پنج داستان کوتاه است. داستان‌های شانزدهمین جلد این کتاب شامل «کلمه»، «جسد» (دو قسمت) و «غذا» (دو قسمت) می‌شود. ماجراهای این مجموعه می‌تواند برای هر مخاطبی در هر سنی آشنا باشد، به طوری که شهرام شفیعی، نویسنده این مجموعه، داستان‌های آن را خاطرات پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های هفتاد سال بعد می‌داند.

به دلیل نوع داستان و همچنین کمیک استریپ بودن این کتاب، امکان تصویرخوانی و بلندخوانی برای کودکان سه تا هفت سال و همچنین مطالعه و خواندنِ متن توسط کودکان هشت سال به بالا وجود دارد. در این مجموعه مخاطب با اتفاقات روزمره‌ای مواجه می‌شود که برای اغلب خانواده‌ها رخ می‌دهد و به این ترتیب به طور غیرمستقیم راه مواجهه با مسائل گوناگون را با نگاهی طنزآمیز می‌آموزد. مواجهه اعضای این خانواده با مشکلات و چالش‌های روزمره باعث می‌شود مخاطب با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه‌ها دنیا را از دریچه دید این خانواده ببیند، با آن‌ها بخندند و مطالبی بیاموزد.

این کتاب در ۲۴ صفحه قطع خشتی عرضه شده است.

کد خبر 682188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.