افتتاح ۳۳ پروژه در فلاورجان به مناسبت هفته دولت

فرماندار فلاورجان گفت: ۳۳ پروژه قابل افتتاح در زمینه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی معینی امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در نشست با جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: هفته دولت یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولتمردان نظام مقدس اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت به مردم است.

وی نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام و خدمات دولت را مهم دانست و افزود: مسئولان رسانه‌ها را فرصتی برای خود بدانند، در این راستا مدیران باید از ظرفیت رسانه‌های محلی و استانی برای ارائه گزارش فعالیت‌های خود بهره بگیرند.

فرماندار شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: اگر مسئولیتی را پذیرفتیم باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و گزارش عملکرد خود را به طور شفاف ارائه دهیم، آنجایی هم که کم‌کاری کردیم ضمن عذرخواهی از مردم درصدد جبران آن باشیم.

معینی ادامه داد: رسانه‌ها در کنار مطالبه‌گری، نکات مثبت و نقاط قوت فعالیت مسئولان و دولت مردمی را مورد توجه قرار دهند و نسبت به تشریح و تبیین آن‌ها به صورت هنرمندانه اقدام کنند تا شاهد افزایش امید مردم و ایجاد نشاط در جامعه باشیم که قطعاً این امر به دست شما صاحبان قلم و رسانه اتفاق می‌افتد.

وی گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه قابل افتتاح در زمینه فرهنگی، ورزشی و عمرانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این نشست خبرنگاران و مدیران رسانه به بیان دغدغه‌های حوزه فعالیت خود و همچنین مشکلات و مطالبات شهروندان پرداختند و فرماندار نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت در شهرستان مسائل مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 682184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.