سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خط‌ونشان کشید / کسی از حذف نام خود ناراحت نباشد!

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران، نام بازیکن انتخابی خود برای مسابقات هانگژو را اعلام نکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی تنیس روی میز ایران در مهر ماه سال جاری عازم مسابقات آسیایی هانگژو خواهد بود و در بخش رقابت‌های انفرادی تاکنون حضور نوشاد عالمیان قطعی شده است و از میان نیما عالمیان و امیرحسین هدایی تنها یک نفر بر اساس نظم و انضباط اردویی، رنکینگ جهانی، عملکرد باشگاهی و نتایج دو سال گذشته به همراه وی در بخش انفرادی تنیس روی میز حضور پیدا خواهد کرد. تیم ملی تنیس روی میز ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است و بیشتر اهالی ورزش توقع کسب مقام از ملی‌پوشان تنیس کشورمان را دارند، اما جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی کشورمان در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر اعلام نکردن نام بازیکنی که قرار است همراه نوشاد عالمیان در بخش انفرادی تنیس روی میز شرکت کند؛ کسب مقام در مسابقات آسیایی هانگژو را تضمین نکرده است که همین موضوع در نوع خود جالب توجه است.

سرمربی تیم ملی تنیس روز میز در خصوص انتخاب بازیکن برای حضور در بخش انفرادی تنیس روی میز اظهار کرد: در حال حاضر نام کسی را اعلام نمی‌کنیم، چراکه ممکن است کسی انگیزه خود را از دست دهد. برای انتخاب، ملاک‌های زیادی همچون نظم و انضباط اردویی، رنکینگ جهانی، عملکرد باشگاهی و نتایج بازیکنان در دو سال گذشته را در نظر می‌گیریم تا در نهایت یک تصمیم درست را اتخاذ کنیم.

وی در خصوص ابراز نارضایتی برخی بازیکنان در صورت پذیرفته نشدن گفت: تصمیمی است که باید گرفته شود و کسی که انتخاب می‌شود خوشحال خواهد بود و کسی که در انفرادی نیست، طبیعتاً ناراحت می‌شود؛ چاره‌ای نداریم و محدودیت تعداد شرکت‌کننده وجود دارد. بازیکنان هم باید این مسئله را درک کنند؛ اگر کسی کنار گذاشته می‌شود دلیل بر ضعیف بودنش نیست ما باید کاری کنیم منافع ملی حفظ شود و هر کس که حقش است، بازی کند.

جمیل لطف‌الله‌نسبی پیرامون اینکه بازیکنان ایران تا چه میزان شانس کسب مدال در هانگژو را دارند، خاطرنشان کرد: بازیکنان در بخش‌های انفرادی، دونفره و تیمی شانس دارند. با این حال همه‌چیز بستگی به قرعه دارد و بعضی تیم‌ها همچون چین آن‌قدر قوی هستند که راهی برای پیروزی بر آنها نیست. به‌تازگی بازیکنان ما در تورهای جهانی بازیکنان ژاپنی را شکست داده‌اند و این اتفاق امیدوارکننده است، در حال حاضر هم شرایط خوب است و بهترین تیم را داریم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم، همچنین با اضافه شدن امیرحسین هدایی به نوشاد و نیما عالمیان شرایط بهتر شده است.

کد خبر 682151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.