ارز اربعین به ۲۵۰ هزار متقاضی پرداخت شده است

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: امکان دریافت ارز اربعین از طریق ۱۵۰۰ شعبه بانک منتخب امکان پذیر شده است و تابه الان ۲۵۰ هزار متقاضی آن‌را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی قمری وفا در صفحه توئیتر خود نوشت: متقاضیان ‎ارز اربعین هم‌اکنون نیاز ارزی خود را با نرخ رسمی و به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال، از طریق ۱۵۰۰ شعبه منتخب بانک‌های ملی، تجارت، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک در سراسر کشور دریافت می‌کنند.

وی افزود: صندوق توسعه بازار در راستای حمایت از بازار سرمایه اوراق اختیار فروش تبعی تا سقف مبلغ ۶ همت با سررسید یک ساله و نرخ بازده حداقل ۲۰% منتشر می‌نماید. سرمایه گذاران می‌توانند با خرید بلوکی سهام به همراه این اوراق، بازده سرمایه گذاری خود را تضمین نمایند. جزئیات این طرح به زودی منتشر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی ادامه داد: پرداخت ارز اربعین به ۲۵۰ هزار متقاضی؛ تاکنون زائران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارز اربعین پس از مراجعه به شعب منتخب و مشاهده ازدحام احتمالی، مراتب را جهت پیگیری با ذکر نام شعبه و شهر از طریق شماره ۲۹۹۵۳۶۱۲-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵ عصر به بانک مرکزی اعلام کنند.

ارز اربعین به ۲۵۰ هزار متقاضی پرداخت شده است

کد خبر 682149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.