واریز هزینه به حساب شرکت‌های سرویس مدارس تخلف است

اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ارسال پیامک برای اولیا یا واریز هرگونه وجه به‌ حساب شرکت‌های سرویس مدارس ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

شهرام صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره ارسال پیامک‌ها و کدهای ussd برای اولیا دانش‌آموزان که در آن مبلغ یک تا دو میلیون تومان جهت پیش ثبت‌نام سرویس مدارس درخواست شده است، اظهار کرد: با تغییرات انجام شده اولیا از واریز هرگونه وجه به‌حساب شرکت‌ها خودداری کنند و شرکت‌ها نیز حق ارسال پیامک واریز ندارند.

وی با اشاره به طراحی سامانه جدید ثبت‌نام سرویس و آغاز به کار این سامانه از اوایل شهریورماه امسال، افزود: ارسال پیامک برای اولیا یا واریز هرگونه وجه به‌حساب شرکت‌های سرویس مدارس ممنوع و تخلف محسوب می‌شود.

اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خطاب به مدیران مدارس گفت: مدارس تا اطلاعیه و بخشنامه بعدی حق مذاکره و تفاهم‌نامه با هیچ شرکتی را ندارد تا سامانه راه‌اندازی شود و تعرفه‌های جدید قیمتی اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: اولیا با مراجعه به سامانه جدید که با همکاری سازمان تاکسیرانی اصفهان طراحی شده و به زودی فعال می‌شود، شرکت‌های منتخب را مشاهده، انتخاب و به حساب‌شان وجه واریز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنیده‌ها از برخی رانندگان سرویس مدارس و شرکت‌ها از این حکایت دارد که امسال شرکت‌ها در نواحی معین شده باید فعالیت کنند.

کد خبر 682139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.