آل‌کثیر و دابو به دیدار با استقلال هم نرسیدند!

قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو به‌علت مشکل سقف قرارداد با سپاهان، در سازمان‌ لیگ ثبت نشد و این بازیکنان تقابل حساس با استقلال در هفته سوم را هم از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی امشب _چهارشنبه یکم شهریورماه_ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان، سومین دیدار فصل بیست‌وسوم لیگ برتر را مقابل استقلال تهران برگزار می‌کند که باز هم خبری از عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در لیست سپاهان نخواهد بود و کارت بازی این دو بازیکن که باشگاه سپاهان به‌علت بالا بودن رقم قراردادشان، نتوانسته بود مجوز ثبت قراردادشان را در سازمان لیگ بگیرد، برای این دیدار هم صادر نشد.

عیسی آل‌کثیر و برایان دابو با سد عجیبی برای بازی کردن در فصل جدید مواجه شده‌اند و سپاهان را در این بازی حساس نیز همراهی نخواهند کرد و در حال حاضر خانه‌نشین خواهند بود.

مهدی سلیمی، مدیر تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته مدعی شده بود مشکل کاهش قرارداد این دو بازیکن برطرف شده است، اما مهلت ثبت قرارداد و صدور آیدی‌کارت آل‌کثیر و دابو به اتمام رسیده است و این دو بازیکن، طلایی‌پوشان را در بازی حساس با استقلال همراهی خواهند کرد.

علی‌رغم این ادعاها، اتفاقات دو هفته ابتدایی لیگ برتر برای سپاهان تکرار شد تا نگرانی هواداران این تیم نیز تداوم داشته باشد. شاگردان ژوزه مورایس تا کمتر از چهار هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های پرمهره و تا دندان مسلح بازی کنند، اما هنوز نمی‌توانند از دو خرید جدید خود بهره ببرند و صحبت‌های مدیران باشگاه سپاهان نیز با اتفاقاتی که افتاده در تناقض است.

کد خبر 682135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.