جواد نکونام یادآور آخرین شکست خانگی سپاهان در لیگ برتر

آخرین باخت خانگی سپاهان در لیگ برتر به هفته چهارم فصل قبل برمی‌گردد که فولاد با سرمربی‌گری جواد نکونام از سد طلایی‌پوشان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران عصر امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در چارچوب هفته سوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس، از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رودرروی یکدیگر خواهند ایستاد.

تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در هفته چهارم سال گذشته (فصل بیست‌ودوم لیگ برتر) در ورزشگاه خانگی خود شکست خورده است؛ دیداری که سپاهان به‌علت مشکلات چمن ورزشگاه نقش‌جهان به ورزشگاه فولادشهر نقل‌مکان کرده بود و مقابل فولاد خوزستان که سرمربی آن جواد نکونام بود، یک بر صفر شکست خورد.

شاگردان ژوزه مورایس از آن زمان تا امروز هر زمان که در لیگ برتر میزبان بوده‌اند، یا پیروز شده‌اند یا به تساوی رسیده‌اند و هیچ شکستی مقابل رقبای خود متحمل نشده‌اند. بدون شک جواد نکونام با هدایت استقلال تهران به‌دنبال این است تا پس از ۱۵ بازی، دوباره باخت سپاهان را در خانه‌اش و این بار در ورزشگاه نقش‌جهان رقم بزند.

جواد نکونام تاکنون ۱۱ بار در قامت سرمربی تیم‌های مختلف در برابر سپاهان قرار گرفته که سه پیروزی، سه تساوی و پنج شکست را به‌ثبت رسانده است. جالب‌تر اینکه هر سه پیروزی نکونام مقابل سپاهان در زمان حضور وی در فولاد خوزستان رقم خورده و در نساجی هم دو باخت متوالی در دیدار با سپاهان داشته و سایر بازی‌ها نیز با تساوی به پایان رسیده است.

کد خبر 682123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.