هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی در پنسیلوانیا

پیتسبورگ و دوکسن، هر دو در ایالت پنسیلوانیا در آمریکا، به‌زودی تحولات چشمگیری را در بخش سامانه‌های روشنایی شهری تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی روشنایی دوکسن با همکاری شرکت فناوری آیترون در نظر دارند زیرساخت‌های سیستم‌های روشنایی شهرهای پیتسبورگ و دوکسن را بهبود ببخشند. این کمپانی‌ها از رویکردهای فناوری برای این منظور بهره خواهند گرفت و به نصب سیستم‌هایی یکپارچه و هوشمند برای روشن‌سازی سراسر دو شهر نام‌برده خواهند پرداخت. گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر کمپانی روشنایی دوکسن خدمات خود را به بیش از ۶۰ هزار مشتری در سراسر جنوب غربی پنسیلوانیا ارائه می‌دهد و بهبود عملکرد سیستم‌های روشنایی را برای تمام آن‌ها به ارمغان آورده است.

آینده انرژی پاک در پنسیلوانیا

بدیهی است که تأمین الکتریسیته تجدیدپذیر می‌تواند نقش مهمی در کاهش بحران‌های حاکم بر جهان، تغییرات اقلیمی و آلودگی هوا، ایفا کند که در این میان، جایگزینی نیروی شهری با انرژی پاک می‌تواند بیشترین اثربخشی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل، مدیران پنسیلوانیا عزم خود را جزم کرده‌اند تا حد ممکن رویکردهای تجدیدپذیر را جایگزین تدابیر سنتی برای تأمین نیرو در شهرهای خود کنند که در این میان توسعه زیرساخت‌های روشنایی شهری از طریق رویکردهای هوشمند از محبوبیت بسیار بالایی میان آن‌ها برخوردار شده است.

هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی در پنسیلوانیا

در این راستا، از یک نرم‌افزار هوشمند بهره گرفته می‌شود که امکان بهینه‌سازی عملیات روشن‌سازی فضاهای عمومی، ارائه زمان‌بندی روشن شدن چراغ‌ها، همچنین کاهش هزینه‌های مورد نیاز برای انجام اقدامات مضاعف را فراهم می‌آورد. در واقع نرم‌افزار جدید کارآمدی سیستم‌های روشنایی شهر را افزایش می‌دهد که این امر به سهم خود می‌تواند به ذخیره منابع مالی، افزایش بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر و به حداقل رسیدن انتشار گازهای آلاینده در بخش روشنایی شهرهای نام‌برده منجر شود.

علاوه بر این، کمپانی‌های طرف قرارداد شهرهای پنسیلوانیا بستری را توسعه خواهد داد که به مدیریت کارآمد تمام مراحل اجرای طرح هوشمندسازی سیستم‌های روشنایی شامل طراحی، نصب، حفظ و سایر خدمات پس از نصب منجر خواهد شد.

کد خبر 682118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.