حواشی ادامه‌دار نماینده بدمینتون ایران در هانگژو / حیاتی به حضور کرمانی معترض شد!

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان به اعزام رقیب خود به مسابقات آسیایی هانگژو و خط خوردن نام وی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بدمینتون ایران در مهرماه سال جاری عازم مسابقات آسیایی هانگژو خواهد بود، اما در هفته‌های اخیر حواشی متعددی از جمله اعزام یک نماینده از ملی‌پوشان بدمینتون کشورمان به این تورنمنت حساس ایجاد شد که پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرار شد یگانه کرمانی به جای علی حیاتی راهی این مسابقات شود؛ قطعی شدن حضور کرمانی در رقابت‌های آسیایی هانگژو در شرایطی است که ابتدا قرار بود علی حیاتی به جای این بازیکن راهی مسابقات شود، اما با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در نهایت اعزام یگانه کرمانی به جای علی حیاتی به هانگژو قطعی شد و محمدجواد محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اعزام کرمانی به مسابقات آسیایی اظهار کرد: در خصوص یگانه کرمانی باید بگویم بیش از چند هفته از طریق وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون بدمینتون پیگیر وضعیت او بودیم و طبق آخرین اخباری که دارم روزهای گذشته با دبیر کمیته المپیک هماهنگ شد که کرمانی به هانگژو برود و این یک مژده برای ورزش بانوان است.

وی افزود: با پیگیری‌های مجدانه مجموعه ورزش استان و با حمایت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، همچنین کمیته ملی المپیک، شرایط حضور قطعی یگانه کرمانی، بدمینتون‌باز شایسته کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو فراهم شده است و این بازیکن ارزنده به‌طور قطع به عنوان نماینده کشورمان در هانگژو حضور پیدا خواهد کرد. پس از قطعی شدن حضور کرمانی در مسابقات آسیایی هانگژو، علی حیاتی دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان نسبت به این تصمیم کمیته المپیک و فدراسیون بدمینتون معترض شده است و در گفت‌وگویی با اعلام نارضایتی خود از خط خوردن نام وی و اعزام کرمانی گفته است: با وجود اینکه هنوز در رده جوانان هستم، اما دو دوره قهرمان و یک دوره نایب‌قهرمان رده بزرگسالان شده‌ام، این موضوع در بدمینتون واقعاً کار سختی است. از جامعه بدمینتون گله دارم که در این مدت که حرف خط خوردن من از بازی‌های آسیایی پیش آمده است، هیچ حمایتی از من نکردند. زمانی که کرمانی قرار بود اعزام نشود، همه واکنش نشان دادند و پیگیری کردند، اما برای من این‌طور نشد. امیدوارم همه خانواده بدمینتون سلامت باشند، اما این اقدام خوبی نبود که از من حمایت نشد.

وی ادامه داد: متأسفم برای افرادی که من را کوبیدند و ضعیف‌تر از کرمانی جلوه دادند، در صورتی که اکنون جزو بهترین‌های بدمینتون هستم. به نظرم این صحبت‌ها درست نبود. من دارنده دو مدال غرب آسیا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ همچنین مقام سریز جوانان هستم. اکنون نیز در مالدیو به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم.

به گزارش ایمنا، اعتراض علی حیاتی به شرایط پیش آمده برای این بازیکن در حالی است که همچنان دلیل اینکه چرا کمیته المپیک قصد ندارد از هر دو سهمیه خود برای اعزام به مسابقات استفاده کند، مشخص نیست و بدون تردید اگر حضور این بازیکن به جای کرمانی قطعی می‌شد، دختر ملی‌پوش کشورمان نیز به تصمیم اتخاذ شده اعتراض می‌کرد، بدون تردید اعزام یک سهمیه برای تیم ملی بدمینتون در مسابقات آسیایی هانگژو سبب می‌شود فشار روانی برای کسب مقام روی کرمانی بیشتر از قبل باشد و باید دید کمیته المپیک در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

کد خبر 682110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.