تبلت Redmi Pad SE چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت Redmi Pad SE به تراشه Snapdragon 680 مجهز شده است و با چهار، شش و هشت گیگابایت حافظه رم همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت Redmi Pad SE که به‌تازگی در بازارهای اروپایی معرفی شده است، دارای نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسل، میزان روشنایی ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این محصول دارای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی و دوربین عقب هشت مگاپیکسلی است. تبلت یادشده دارای بلندگوهای چهارگانه است و از فناوری Dolby Atmos و Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

تبلت Redmi Pad SE به تراشه Snapdragon 680 مجهز شده است و با چهار، شش و هشت گیگابایت حافظه رم همراه است. حافظه ذخیره‌سازی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز تبلت یادشده با استفاده از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد.

تبلت Redmi Pad SE با استفاده از رابط کاربری MIUI Pad 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود. این محصول از وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، یک پورت USB-C و یک جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. این تبلت در رنگ‌های بنفش، خاکستری و سبز نعنایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه چهار گیگابایتی این محصول با قیمت ۱۹۹ یورو عرضه می‎‌شود در حالی که نسخه‌های شش و هشت گیگابایتی آن با قیمت ۲۲۹ و ۲۴۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 682100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.