عملیات زیباسازی تخت فولاد تا ماه آینده تکمیل خواهد شد

معاون عمران منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: عملیات سنگ‌فرش و زیباسازی ساختمان‌های اطراف گذر شرقی بابا رکن‌الدین مجموعه تخت‌فولاد تا ماه آینده به پایان خواهد رسید.

ناصر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات زیبا سازی تخت فولاد اظهار کرد: عملیات سنگ‌فرش گذر شرقی بابا رکن‌الدین مجموعه تخت‌فولاد پس از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از حدود سه ماه قبل آغاز شد، در این راستا این پروژه تا دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی افزود: زیباسازی دیواره‌ها و ساختمان‌های اطراف این گذرگاه همچنین در دستور کار منطقه شش شهرداری قرار دارد؛ البته این کار بدون هیچ هزینه برای مالکان این ساختمان‌ها است و با بودجه منطقه انجام می‌شود.

معاون عمران منطقه شش شهرداری اصفهان در ارتباط با کیفت کار گفت: در گذشته آسفالت این گذرگاه قدیمی و ظاهری نامناسب داشت و تردد را بسیار مشکل کرده بود، اما در حال حاضر با تلاش‌های انجام شده بخش زیادی از گذرگاه با سنگ جندق، سنگ‌فرش شد.

وی با اشاره به موانع موجود در مسیر خاطرنشان کرد: از جمله موانع وجود تیرهای برق قدیمی در مسیر بود که با همکاری اداره برق این تأسیسات انتقال پیدا کرد.

کد خبر 682093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.