بازار گل و گیاه ارغوان ظرفیت اقتصادی و گردشگری برای شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اینکه بازار گل و گیاه ارغوان ظرفیت اقتصادی و گردشگری برای شهر اصفهان است، گفت: در آستانه دهه فجر امسال شاهد راه‌اندازی و افتتاح فضای کلی پارک طبیعت این بازار خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در بازدید از پروژه بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان اظهار کرد: امروز به همراه رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از پارک طبیعت و مجموعه گل و گیاه که در کشور کم نظیر و به‌صورت ویژه در حال احداث است، بازدید و بعضی موارد فنی، عمرانی، تأسیسات برق و سایر موضوعات را گوشزد کردیم.

وی افزود: این مجموعه می‌تواند خدمات مورد نیاز شهروندان در زمینه گل و گیاه و پرندگان زینتی را به‌صورت کامل در انواع مختلف ارائه کند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بازار بزرگ گل و گیاه ارغوان پروژه خوبی برای شرق اصفهان است که علاوه بر شهروندان، گردشگران نیز می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازار گل و گیاه ارغوان ظرفیت اقتصادی و گردشگری برای شهر اصفهان است، گفت: در بازدید امروز این پیشنهاد مطرح شد که از محوطه بازار گل و گیاه ارغوان برای کمپ اسکان موقت مسافران نوروزی نیز استفاده شود که موضوع بررسی خواهد شد.

کد خبر 682072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.