فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

با وجود روکش استتاری فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴ ، می‌توان فرم‌های منحنی و شباهت بیشتر بدنه به خودروی فولکس ID.4 را در خودروی فولکس‌واگن تشخیص داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به تازگی تصاویری از خودروی فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴ منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذارد. برخلاف تیگوان فعلی که در دو نوع شاسی بلند و شاسی کوتاه موجود است، مدل جدید فقط در یک اندازه عرضه خواهد شد. به طوری که طول و عرض فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴ به ترتیب ۴۵۵۱ و ۱۹۳۹ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۸۱ میلی‌متر است.

شرکت سازنده اعلام کرده است که ظرفیت صندوق عقب خودروی یادشده به ۶۴۸ لیتر افزایش پیدا کرده است، فضای سر نیز به میزان ۱۰ میلی‌متر در صندولی‌های جلو و عقب بیشتر شده است. یک نمایشگر لمسی ۱۵ اینچی نیز درون این خودرو تعبیه شده است که اطلاعات خاص را به نمایش می‌گذارد و عملکردهای مهم مانند ناوبری، به‌روزرسانی آب‌وهوا و کنترل موسیقی را بر عهده دارد. صندلی‌های به کار رفته شده در این خودرو به سیستم گرم‌کننده، خنک‌کننده و ماساژور مجهز شده‌اند.

با وجود روکش استتاری فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴، می‌توان فرم‌های منحنی و شباهت بیشتر بدنه به خودروی فولکس ID.4 را در خودروی فولکس‌واگن تشخیص داد. با توجه به تعهد فولکس‌واگن بر پایان فروش خودروهای درون‌سوز در اروپا تا سال ۲۰۳۳، احتمالاً خودروی فولکس‌واگن تیگوان ۲۰۲۴ آخرین نسل از تیگوان است که با موتور درون‌سوز در این قاره به فروش می‌رسد. فروش این خودرو از سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی در اروپا آغاز خواهد شد.

کد خبر 682063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.