معرفی یک نماد ارزنده برای سرمایه‌گذاران بورس

سود خالص سه ماهه شرکت نورد و قطعات فولادی برای هر سهم برابر با ۱۰۰ تومان بوده است، از لحاظ بنیادی شرکت دارای ارزندگی است، اما اینکه بازار سرمایه چگونه به آن اهمیت می‌دهد موضوع جداگانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت نورد و قطعات فولادی با نماد فنورد در روز گذشته _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ افت ۲.۴ درصدی را تجربه کرد و به قیمت یک هزار ۹۸۰ تومانی رسید، پی بر ای این شرکت برابر ۷.۱۷ واحد و پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۷.۷ واحد است، پی بر اس این شرکت برابر با یک واحد است، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۲۷۷ تومان است.

قیمت سهام این شرکت در ۱۱ اردیبهشت ماه برابر با ۲,۸۰۰ تومان بوده است، این شرکت در سه ماهه سال جاری با افت درآمد عملیاتی چهار درصدی همراه بوده و به ۶۷۱ میلیارد تومان رسیده است، هزینه‌های عملیاتی شرکت برابر با ۴۹۳ میلیارد تومان بوده است که کاهش ۱۷ درصدی داشته و سود ناخالص شرکت برابر با ۱۷۷ میلیارد تومان بوده است.

هزینه‌های اداری و عمومی شرکت برابر با ۱۱ میلیارد و سایر درآمدهای شرکت برابر با ۲۱ میلیارد بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با ۱۸۸ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۳ درصد داشته است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با سه میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، درآمدهای غیر عملیاتی شرکت برابر با ۳۸ میلیارد تومان بوده است و سود عملیات قبل از پرداخت مالیات برابر با ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است.

شرکت ۲۸ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است و سود خالص آن برابر با ۱۹۴ میلیارد تومان بوده که رشد ۱۰۱ درصدی نسبت به سه ماهه سال گذشته داشته است، سود خالص سه ماهه این شرکت برای هر سهم برابر با ۱۰۰ تومان بوده است، از لحاظ بنیادی شرکت دارای ارزندگی است، اما اینکه بازار سرمایه چگونه به آن اهمیت می‌دهد موضوع جداگانه‌ای است.

کد خبر 682059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.