تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۹ نفر را مصدوم کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای شش دستگاه سواری در کیلومتر ۸۱ آزادراه زنجان-قزوین ۹ نفر را مصدوم کرد.

حکمت الله‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۸۱ آزادراه زنجان-قزوین امروز_ سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه به صورت حضوری توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال ساعت ۱۹:۴۰ به هلال احمر استان زنجان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی مصدومان حادثه به کیلومتر ۸۱ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر برخورد سمند، پژو ۴۰۵، تیبا، نیسان، ساینا و پراید ۹ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد دو نفر به صورت سرپایی درمان و شش نفر توسط اورژانس و یک مصدوم نیز توسط هلال احمر برای ادامه درمان به بیمارستان بوعلی خرم دره اعزام شدند.

هاشمی تصریح کرد: نجات‌گران هلال احمر اقدام به انجام کمک‌های اولیه، تثبیت و کنترل صحنه تصادف و انتقال یک نفر از مصدومان به بیمارستان کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: عملیات امدادرسانی در این سانحه ساعت ۲۱ پایان یافت و از هموطنان در خواست می‌کنم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

کد خبر 682025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.