اتمام پروژه نوسازی ایستگاه پمپاژ مخزن بزرگ خلیج‌فارس قزوین

شهردار قزوین گفت: پروژه نوسازی ایستگاه پمپاژ مخزن در راستای نوسازی و بهبود عملکرد پمپاژ آب مخزن بزرگ ذخیره خلیج‌فارس اجرا شده است و آبرسانی به ۷۵ هکتار از اراضی جنگل‌کاری کمربند سبز شمال شهر را بر عهده دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی و بهسازی ضلع غربی خیابان راه‌آهن در منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: عملیات بهسازی معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه یک به منظور تأمین رفاه و ایمنی شهروندان در عبور و مرور و زیباسازی معابر است.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۱۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و طی مدت ۹ ماه به انجام می‌رسد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری انجام شده و در کنار بهسازی معابر، ایجاد مسیرهای ویژه عبور معلولان و نابینایان نیز در نظر گرفته شده است و این امر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان صورت می‌گیرد.

صباغی با اشاره به عملیات زیرسازی پیاده‌راه معابر فرعی بلوار امیر کبیر در قزوین، اضافه کرد: در این مکان پرتردد، عملیات عمرانی از جمله خاکبرداری، تسطیح و بیس‌ریزی به مساحت ۳۰۰ مترمربع انجام شده است و پس از اتمام عملیات زیرسازی این معبر در اسرع وقت آسفالت می‌شود.

وی از اصلاح ساز و کارهای رسیدگی به درخواست‌های اعطای ۱۰ درصد تجاری به شهروندان قزوینی از طریق کمیسیون ماده ۵ خبر داد و تاکید کرد: این اقدام در راستای به‌روزرسانی و تحقق عدالت در توزیع اعطای ۱۰ درصد تجاری به متقاضیان در گذرهای بالای ۱۴ متر انجام شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه آماده‌سازی و تسطیح باند کندروی جاده اسماعیل‌آباد ادامه دارد، گفت: عملیات تعریض این جاده به منظور تردد آسان خودروها، رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز تصادفات در دستور کار شهرداری است.

صباغی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت در خیابان ژاندارمری در دروازه رشت در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در تردد شهروندان به مساحت ۳۲۰ مترمربع توسط معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

وی با اشاره به اتمام پروژه نوسازی ایستگاه پمپاژ مخزن بزرگ خلیج فارس، گفت: با توجه به فرسودگی ایستگاه پمپاژ مخزن خلیج فارس، عملیات نوسازی و نصب پمپ آب فشار قوی، مونتاژ تابلوی برق، اجرای پلتفرم و ایمن‌سازی تابلوی برق و تأسیسات الکتروپمپ wkl ایستگاه پمپاژ مخزن خلیج‌فارس به اتمام رسید.

شهردار قزوین افزود: این پروژه در راستای نوسازی و بهبود عملکرد پمپاژ آب مخزن بزرگ ذخیره آب خلیج‌فارس اجرا شده است که آبرسانی به ۷۵ هکتار از اراضی جنگل‌کاری کمربند سبز شمال شهر را بر عهده دارد.

کد خبر 682022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.