ارائه خدمات به زوج‌های نابارور تا سقف ۵۰ میلیون تومان

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ارائه خدمات به زوج‌های نابارور در راستای جوانی جمعیت و همچنین کمک به بیماران صعب‌العلاج تا سقف ۵۰ میلیون تومان از جمله خدمات و طرح‌های بیمه سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رحمانی امروز- سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمه سلامت در راستای جوانی جمعیت، در دو سال اخیر خدمات خوبی را به زوج‌های نابارور ارائه کرده است.

وی افزود: بیمه سلامت در دو سال گذشته در قالب طرح‌های مختلف خدمات خوبی به مردم و جامعه هدف ارائه کرده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: بیمه سلامت دنبال خدمت مطلوب به مردم و بیمه شدگان است و در دو سال اخیر پرداخت مطالبات مؤسسات و مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بروز شده و حدود یک ماهه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پوشش بیمه‌ای تمام افراد فاقد بیمه کشور از برنامه‌های اولویت سازمان بیمه سلامت قرار دارد، افزود: اکنون بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون نفر در نقاط مختلف کشور از خدمات بیمه‌ای بیمه سلامت برخوردار هستند.

رحمانی ادامه داد: در راستای جلوگیری از هم پوشانی بیمه‌ها، سنجش بیمه‌شدگان با کد ملی انجام می‌شود تا افراد فاقد بیمه از خدمات بیمه‌ای سازمان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: استان مرکزی بر اساس رتبه‌بندی‌های انجام شده در نیمه بالایی جدول رتبه‌بندی قرار دارد و امید است در آینده به رتبه‌های سه‌گانه برتر دست پیدا کند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مجوزهای جذب بیش از ۵۰۰ نیرو در سطح کشور در حال انجام است و با همکاری وزارت بهداشت مجوز جذب یک تا ۲ نیروی طرحی نیز در استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در مدت سه سال گذشته اجرای پنج طرح بزرگ از جمله نسخه الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده و در این حوزه دستاوردهایی کسب کرده است.

رحمانی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی سازمان بیمه سلامت به مردم، دهک‌های یک تا پنج جامعه می‌توانند بدون پرداخت حق سرانه از خدمات سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت در برخی استان‌ها فاصله‌هایی وجود دارد که رفع این مشکلات در دستور کار قرار دارد

کد خبر 681999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.