تصمیم مشترک شهرداری و میراث فرهنگی برای احیای بافت‌های از دست رفته

شهردار اصفهان گفت: با مدیرکل قبلی میراث فرهنگی دو هفته یک‌بار جلساتی را داشتیم و تنها درباره مسائل تاریخی شهر حرف می‌زدیم و بنای احیای بافت‌های از دست رفته و ساخت مجدد برخی عمارت‌هایی که در دوره‌ای تاریخ محو شده بود را داشتیم و امید است این مسیر را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه، سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: دوران خدمت آقای ایزدی در اصفهان کوتاه‌تر از آن چیزی بود که فکر آن را می‌کردیم، اما تقدیر اینچنین بود.

وی افزود: در مدت مسئولیت آقای ایزدی، با اینکه اصفهانی نبود، اما بهتر از من که شهردار هستم، به این شهر احساس تعلق خاطر داشت و از هویت تاریخی شهر صیانت کرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ضمن احترام به مدیران قبلی، تجارب میان شهرداری و میراث فرهنگی در این مدت بی‌سابقه بود و حسی متفاوت و اراده‌ای مشترک برای کمک به شهر رقم خورد، خاطرنشان کرد: امید است از این به بعد و به دست مدیرکل جدید، به سمت رویاهایی که در گذشته برای احیای هویت تاریخی شهر به توافق و مصداق رسیدیم، برویم.

وی تاکید کرد: با مدیرکل قبلی دو هفته یک‌بار جلساتی را داشتیم و تنها درباره مسائل تاریخی شهر حرف می‌زدیم و تصمیم بر احیای بافت‌های از دست رفته و ساخت مجدد برخی عمارت‌هایی که در دوره‌ای تاریخ محو شده بود را داشتیم که امید است این مسیر را ادامه دهیم.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: کماکان در خدمت میراث فرهنگی هستیم و برای حفظ هویت شهر، دست‌مان در دست مدیرکل جدید خواهد بود.

کد خبر 681992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.