راه مجتبی حق‌دوست و مجتبی حسینی از هم جدا شد

مجتبی حق‌دوست ستاره پیکانی‌ها که به‌علت پارگی رباط‌صلیبی چندماهی از میادین دور بود، باوجود پیشنهادی که از آلومینیوم داشت با تمدید قرارداد در جمع خودروسازان ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حق‌دوست هافبک خلاق تیم فوتبال پیکان تهران با اخذ تائیدیه از کادرفنی این تیم، قرارداد خود را با خودروسازان را تمدید کرد. حق‌دوست فصل قبل دچار بدشانسی و مصدومیت نسبتاً طولانی شد، اما پس از طی کردن مراحل درمان، به شرایط بازی نزدیک می‌شود و از همین‌رو قرارداد وی تمدید شد تا باز هم پیراهن پیکان را به‌تن کند.

مجتبی حق‌دوست که سابقه بازی در استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد، هفته گذشته در شرایطی به تمرین تیم فوتبال پیکان رفت که شایعاتی درباره پیوستن او به آلومینیوم اراک به‌عنوان سهمیه آزاد وجود داشت؛ با این وجود این بازیکن در شرایطی که قراردادش با خودروسازان به اتمام رسیده بود در این تیم ماندگار شد.

در چند فصل اخیر چه در ذوب‌آهن و چه در پیکان، سیدمجتبی حسینی به‌عنوان سرمربی در تیم‌های خود از مجتبی حق‌دوست بهره می‌گرفت و در تلاش بود تا در آلومینیوم نیز از شاگرد متعهد خود استفاده کند، اما این اتفاق در نهایت رقم نخورد؛ حق‌دوست چند ماهی است از میادین فوتبال دور است، کار خود را برای بازگشت به فوتبال شروع کرده است.

حق‌دوست در جریان دیدار فصل گذشته پیکان با سپاهان در برخوردی که با فرشاد احمدزاده هافبک این تیم داشت، مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد؛ بعد از این مسابقه با تصمیم کادر پزشکی از پای مصدوم او MRI گرفته شد و شماره ۷۴ خودروسازان به‌علت پارگی رباط‌صلیبی ادامه فصل بیست‌ودوم را از دست داد.

کد خبر 681984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.