۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
پپ گواردیولا زیر تیغ جراحی رفت

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به دلیل انجام عمل جراحی اورژانسی ناشی از کمردرد شدید، تا پایان تعطیلات ملی خانه‌نشین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی برای مدت طولانی با مشکل کمر درد دست و پنجه نرم می‌کرد و پس از آخرین پیروزی سیتی در لیگ‌برتر مقابل نیوکاسل، برای انجام جراحی اضطراری به بارسلونا رفت.

این سرمربی ۵۲ ساله، اکنون قرار است در دو بازی بعدی باشگاه مقابل شفیلد یونایتد و فولام غایب باشد و دستیارش جونما لیو در غیاب او هدایت تیم اصلی را بر عهده بگیرد.

سیتی بیانیه‌ای رسمی منتشر و این خبر را تأیید کرد که در آن آمده است: «پپ گواردیولا امروز از ناحیه کمر تحت یک عمل جراحی قرار گرفته است، سرمربی منچسترسیتی اخیراً از کمردرد شدید رنج می‌برد، او برای انجام یک جراحی اورژانسی، که توسط دکتر Mireia Illueca انجام شد به بارسلونا رفت، این جراحی موفقیت‌آمیز بود و پپ اکنون در بارسلونا دوران بهبودی و توانبخشی را خواهد گذراند.

در غیاب او، خوانما لیو، دستیار پپ، وظیفه مربیگری تیم اصلی را برعهده خواهد داشت و تا زمان بازگشت مرد اسپانیایی وظایف تمرینی تیم را بر عهده خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که او پس از تعطیلات فیفادی، به تیم بازگردد، همه در منچسترسیتی برای پپ آرزوی سلامتی دارند و مشتاقانه منتظر بازگشت او به منچستر هستند.»

هواداران سیتی امیدوارند که روند بهبودی گواردیولا به آرامی پیش برود تا او بتواند در اولین فرصت به میادین بازگردد.

این مرد، شروع بی‌نظیری در فصل ۲۰۲۳-۲۴ داشته است، چرا که با برتری مقابل سویا، سوپر جام یوفا را فتح کرده و با برد برابر برنلی و نیوکاسل در دو بازی ابتدایی لیگ‌برتر، صدرنشین است‌.

سیتی روز یکشنبه، شش روز قبل از دیدار با فولام در ورزشگاه اتحاد، به شفیلد یونایتد سفر خواهد کرد، گواردیولا قرار است پیش از دیدار سیتی با وستهم به میزبانی استادیوم لندن، در تاریخ شانزدهم سپتامبر، به نیمکت تیم خود بازگردد.

کد خبر 681963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.