کراپ‌الوند ۰ _ گیتی‌پسند ۲ / جولان محمد کشاورز با جوانان ادامه دارد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر در خانه کراپ‌الوند با نتیجه دو بر صفر از سد این تیم گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ پیگیری شد و در یکی از حساس‌ترین تقابل‌های هفته، کراپ‌الوند ایرانیان در قزوین میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود.

قضاوت این دیدار برعهده کوبل‌داوری ابراهیم مهرابی‌افشار، حمید سلیمانی، مجید کرمی و هادی لطفی بود و همچنین سیدصدرالدین موسوی نظارت داوری این جدال مهم را برعهده داشت؛ ضمن اینکه احسان کامیابی ریاست سازمان‌لیگ فوتسال نیز در سالن یادگار امام الوند حضور پیدا کرد.

ترکیب تیم فوتسال کراپ‌الوند ایرانیان:

سعید مؤمنی، احمد اسماعیل‌پور، سعید افشاری، سعیل جاوری، منوچهر لطفی، سبحان شراعی، سعید ممبینی، علی اکرمی، علی ابراهیمی، قدرت بهادری و امیرحسین الوندی.

سرمربی: علی افضل

ترکیب تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، کیانوش شیرپور، ابوالفضل حسن‌خانی، سیدبهداد شیخ‌احمدی، امیرحسین داودی، علیرضا رفیعی‌پور و مسعود یوسف.

سرمربی: محمد کشاورز

گلزنان: مسعود یوسف و محمدحسین درخشانی (گیتی‌پسند)

شرح بازی:

تقابل امروز کراپ‌الوند ایرانیان و گیتی‌پسند اصفهان از همه‌لحاظ جذاب و پراهمیت بود. گیتی‌پسند با پیروزی در سه بازی ابتدایی پا به این دیدار می‌گذاشت و کراپ‌الوند هم پس از تحمل سه‌شکست عجیب آن‌هم به‌صورت پیاپی به‌دنبال این بود تا با سرمربی جدید خود از دوران افول و نزول فاصله بگیرد.

علی افضل سرمربی باسابقه و پرافتخار فوتسال کشورمان مدت زیادی نیست که هدایت کراپ‌الوند را برعهده گرفته است، اما باتوجه به ستاره‌های مسن و جوانی که در این تیم حضور دارند به‌نظر می‌رسد در هفته‌های پیش‌رو شرایط به‌سود این تیم تغییر کند، اگرچه در بازی امروز هم کراپ راه به جایی نبرد.

از سوی دیگر محمد کشاورز سرمربی جوان تیم فوتسال گیتی‌پسند که با تغییر و تحولات فراوان در اسکواد تیم، با یک لیست کامل جوان پای به فصل جدید گذاشته به‌مانند سه هفته گذشته پرقدرت نشان داد و با دو گلی که مسعود یوسف و محمدحسین درخشانی به‌ثمر رساندند با کلین‌شیت از سد میزبان خود گذشت‌.

بدین ترتیب باتوجه به نتیجه‌ای که در بازی امروز به‌دست آمد، گیتی‌پسند با پیروزی در چهارمین دیدار پیاپی به امتیاز ۱۲ رسید و به‌طور مشترک و با تفاضل‌گل کمتر نسبت به مس سونگون ورزقان در جایگاه دوم قرار گرفت؛ کراپ‌الوند هم کماکان بدون امتیاز در قعر جدول حضور دارد.

کد خبر 681962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.