اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس به مرزهای مهران و تمرچین از زنجان

شهردار زنجان در یکصدمین جلسه علنی شورای شهر زنجان از استقرار دو موکب در مرز ایران و عراق و اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر امروز _سه‌شنبه، سی‌ویکم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری به عنوان دستگاه معین در مرز تمرچین (آذربایجان غربی و ارومیه) انتخاب شده است تا به زائران در اربعین خدمات‌رسانی کند، اظهار کرد: سال گذشته تجربه خوبی در مرز مهران داشتیم؛ درصد بالایی از زائرین زنجانی از مرز مهران به زیارت اربعین مشرف می‌شوند، خدمات شهرداری در این مرز به زائران ارائه می‌شود.

وی افزود: برای استقرار سرویس‌های بهداشتی و حمام در مرز تمرچین با مساعدت شورای شهر در اربعین حسینی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پیشنهاد و تصویب شد.

شهردار زنجان از اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس به مرزهای تمرچین و مهران خبر داد و افزود: اتوبوس‌های زنجان از پنجم شهریورماه در مرزهای مورد نظر مستقر می‌شوند تا در خدمت زائرین اباعبدالله (ع) باشند.

وی درباره لایحه خرید و اجاره ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری، گفت: طی سال گذشته ۱۱ دستگاه تجهیزات و ماشین‌آلات و نمک‌پاش به سیستم شهرداری تزریق شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

منصور مرادلو رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان نیز در ادامه به خرید آمبولانس برای آرامستان، اشاره و اظهار کرد: از سال قبل پیگیر خرید آمبولانس برای آرامستان بودیم و این مهم در حال عملیاتی شدن است.

کد خبر 681961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.