ستاره مغضوب منچستریونایتد در راه عربستان

میسون گرینوود ستاره انگلیسی منچستریونایتد که در اولترافورد دچار حاشیه‌های فراوانی شده‌ بود، مورد توجه یک تیم عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران منچستریونایتد پس از تحقیقات داخلی طولانی مدت، در خصوص مسائل انضباطی میسون گرینوود، تأیید کردند که این مهاجم ۲۱ ساله بخشی از برنامه‌های آن‌ها در فصل ۲۰۲۳-۲۴ نخواهد بود.

گرینوود تصمیم یونایتد و اشتباهات خود را پذیرفته است‌؛ او در این مرحله از حرفه‌اش، به شروعی تازه نیاز دارد.

به گزارش رسانه سان، الاتفاق در حال بررسی جذب این بازیکن است؛ آن‌ها اکنون تحت مدیریت استیون جرارد اسطوره لیورپول هستند و اوایل تابستان کاپیتان سابق قرمزها، جردن هندرسون را به خدمت گرفتند.

گفته می‌شود که قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند (۱۳ میلیون دلار) در سال به گرینوود پیشنهاد داده شده است‌؛ الاتفاق تنها تیمی نیست که برای جذب او تلاش می‌کند، البته تعدادی از باشگاه‌ها در ایتالیا، از جمله رم ژوزه مورینیو و تیم‌های ترکیه‌ای مانند گالاتاسرای نیز مشتاق خرید این مرد هستند.

یونایتد فاش نکرده که آیا قرارداد گرینوود را فسخ می‌کند یا او را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر می‌کند؛ قرارداد میسون، با تیم منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

اول سپتامبر پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته خواهد شد، اما آن‌ها تا بیستم سپتامبر فرصت دارند تا با باشگاه‌های عربستان سعودی معامله کنند.

کد خبر 681960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.