دریافت سریع گذرنامه زیارتی اربعین از طریق اداره پست اصفهان

رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه تسهیلات ویژه برای تسریع در دریافت گذرنامه زیارتی اربعین به متقاضیان از طریق اداره پست استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابر تدابیر اتخاذ شده و به منظور تسریع در سفر زائران اربعین حسینی (ع) تسهیلات ویژه‌ای برای دریافت گذرنامه متقاضیانی که درخواست خود را از تاریخ بیست‌ونهم مردادماه به بعد در قرارگاه اربعین واقع در خیابان رودکی شهر اصفهان ثبت کرده‌اند، فراهم شده است.

وی افزود: این افراد طی ۴۸ ساعت پس از تاریخ تحویل درخواست خود به قرارگاه اربعین پلیس اصفهان می‌توانند با ارائه کارت ملی به اداره پست استان اصفهان واقع در خیابان نشاط مراجعه و گذرنامه زیارتی خود را دریافت کنند.

رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بدیهی است که در خواست‌های قبل از تاریخ بیست‌ونهم مردادماه از طریق پست به نشانی‌های اعلام شده از سوی زائران متقاضی گذرنامه ارسال خواهد شد؛ به عنوان مثال درخواست‌های ثبت شده و بدون نقص تاریخ بیست‌ونهم مردادماه، در تاریخ یکم شهریورماه در اداره پست به زائران گرامی قابل تحویل است.

کد خبر 681919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.