دستگیری فروشنده مواد مخدر با ۱۶ کیلوگرم هروئین

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف 16 کیلوگرم هروئین در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اصفهان، مأموران کلانتری ۳۳ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی‌های دقیق و هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق شدند وی را دستگیر کنند و در بازرسی انجام شده، ۱۶ کیلوگرم هروئین که به‌طرز ماهرانه‌ای در محل جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مأموران سخت‌کوش پلیس با تلاش شبانه‌روزی تمام اقدامات و اعمال مجرمانه مخلان نظم و امنیت جامعه را رصد و قاطعانه با آنها برخورد می‌کنند، شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 681915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.