چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان در اصفهان برگزار خواهد شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان فردا (چهارشنبه) در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از رویکردهای مورد توجه دوره ششم مدیریت شهری اصفهان این است که حکمرانی ما مشارکت مبنا باشد، به نوعی که مشارکت شهروندان را در حوزه مشورت و نظرخواهی از آن‌ها برای عملکرد، برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریت شهری داشته باشیم.

وی افزود: ما از شهروندانی که مشارکت می‌کنند به عنوان «شهراندیش» یاد می‌کنیم و برای آن‌ها سازوکارهای تعریف شده که بخشی از آن رویدادها، سایت‌های نظرسنجی است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر برنامه اصفهان ۱۴۱۰ را بهانه کردیم تا نظرات شهراندیشان را دریافت کنیم، تصریح کرد: این برنامه مشتمل بر هفت ارزش، پنج هدف کلان، ۲۴ هدف خرد و ۱۲۱ راهبرد قرار است دورنمای حرکتی مدیریت شهری را در پروژه‌های نرم و سخت خود و به عبارتی توسعه اصفهان را تا سال ۱۴۱۰ ترسیم کند.

چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان فردا در اصفهان برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: مسیر تدوین و طراحی برنامه بیش از یک سال طول کشید، چراکه بازنگری برنامه و دقیق‌سازی آن مد نظر بود.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: در حال حاضر این برنامه مورد نقد و نظر شهراندیشان قرار گرفته است و در این راستا حدود ۵۰۰ نفر از قشرهای مختلف شهروندی در نظرسنجی شرکت کردند.

وی گفت: چهارمین نشست مشورتی شهراندیشان با موضوع ارزیابی برنامه راهبردی شهرداری اصفهان فردا _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 681912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.