عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ مردادماه

در این بسته خبری از بهره‌برداری ۲۴ طرح عمرانی در تبریز و افتتاح شهربازی فدک در قم و رونمایی از هفت طرح عمران شهری بافق در هفته دولت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۴ طرح عمرانی با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در تبریز بهره‌برداری می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۲۴ طرح عمرانی و خدماتی با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهر بهره‌برداری می‌شود.

نخستین پارکینگ تمام مکانیزه در کلانشهر اصفهان احداث می‌شود

محمدباقر کلاهدوزان، مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: اولین پارکینگ تمام مکانیزه با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا و با کمک یک شرکت دانش بنیان در هسته مرکزی این شهر احداث می‌شود.

شورا در جابه‌جایی مدیران شهرداری دخالتی نمی‌کند

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا در جابه‌جایی مدیران شهرداری دخالتی نمی‌کند، گفت: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی‌دهد.

یک هزار و ۴۰۰ سازه بدون تجهیزات مهار آتش در کرج شناسایی شد

مهرداد کیانی، شهردار کرج از شناسایی یک هزار و ۴۰۰ سازه بزرگ فاقد سیستم اعلام و مهار آتش در این کلانشهر خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۲ سازه دارای خطر جدی برای شهر هستند.

اربعین فرصتی مناسب برای تربیت و تعالی نیروی انسانی شهرداری است

یوسف اسماعیل‌زاده، رضوی معاون فرهنگی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فضاسازی کاروان به خصوص برای اتوبوس‌ها و ماشین‌آلات فنی مپ، با شعار یا «مشهد لإمام‌الحسین (ع)» یا همان مشهد برای حسین (ع) در دستور کار است‌.

افتتاح ۷ طرح عمران شهری بافق در هفته دولت

سید علی نوروززاده، شهردار بافق اظهار کرد: هفت طرح عمرانی خدماتی شهرداری بافق با سرمایه گذاری ۳۷ میلیارد ریالی آماده افتتاح در هفته دولت امسال است.

شهربازی فدک قم به‌زودی افتتاح خواهد شد

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از بهره‌برداری از شهربازی فدک و مجتمع گردشگری آبشار تا اوایل مهرماه خبر داد.

شناسایی ۳۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در فردیس

احمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس با اشاره به شناسایی ۳۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در این شهر، گفت: تاکنون ۲۰ مرکز پلمب شده و اجرای طرح ادامه دارد.

کد خبر 681895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.