۱۸ بیمارستان در کردستان آماده ارائه خدمت به زوار اربعین است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۱۷ بیمارستان اصلی و یک بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مدت زمان اجرای برنامه سلامت اربعین حسینی، آماده ارائه خدمات سلامت به زوار اربعین حسینی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اسعد فتحی‌پور گفت: ۱۷ بیمارستان اصلی و یک بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مدت اجرای برنامه سلامت اربعین حسینی (از امروز تا هجدهم شهریورماه سال جاری) آماده ارائه خدمات سلامت به زوار اربعین هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ بیمارستان اصلی در آماده‌باش کامل هستند و در این زمینه دستورالعمل‌های جامع و کاملی تهیه و ابلاغ شده است، افزود: تمام بیمارستان‌های مذکور آماده پذیرش و درمان بی قید و شرط بیماران و مصدومان احتمالی بوده و علاوه بر این اورژانس‌ها، اتاق عمل و سایر بخش‌ها نیز فعال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به پیش‌بینی‌های درمانی لازم برای ارائه خدمات به زائران دیالیزی گفت: علاوه بر این، فرآورده‌ها و داروهای مورد نیاز بیماران خاص فراهم شده است.

وی گفت: در این مدت بخش‌های تصویربرداری و دسترسی به خدمات اورژانسی در بیمارستان‌ها به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت و برای پذیرش رایگان مراجعان اربعین نیز در بیمارستان‌ها، نرم‌افزارهای ویژه تعبیه شده است.

فتحی‌پور با اشاره به استقرار بیمارستان سیار شهید محمد شیخ‌الاسلام در مرز باشماق مریوان نیز گفت: این بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی مجهز، با هماهنگی و کمک ستاد اربعین استان و با امکاناتی از قبیل پذیرش اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق عمل و بخش‌های تحت نظر مردان و زنان مستقر شده است.

کد خبر 681878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.