مشکلی برای تامین داروی مورد نیاز زائران اربعین در کردستان وجود ندارد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: داروها و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زائران اربعین حسینی در استان کردستان فراهم شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داروها و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زوار اربعین حسنی در استان کردستان پیش‌بینی و فراهم شده است و با توجه به احتمال گرمای شدید هوا، سرم نیز به اندازه کافی تهیه و موجود است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تأمین نیازهای دارویی، افزود: در این زمینه شرکت‌های توزیع کننده دارو نیز همچون سایر مراکز در آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز نسبت به تهیه داروهای مورد نیاز احتمالی اقدام می‌کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: کارشناسان این معاونت تا پایان ایام اربعین حسینی برای بررسی، کنترل و رفع کمبودهای دارویی احتمالی به صورت حضوری، غیرحضوری و شبانه‌روزی اقدام می‌کنند.

قصری اضافه کرد: توصیه‌های لازم نیز به تمام داروخانه‌های سطح استان کردستان برای ارائه خدمات دارویی به زوار به‌ویژه خدمات دارویی در داروخانه‌های شبانه‌روزی به عمل آمده است.

کد خبر 681871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.