نرخ بلیت اتوبوس‌های شهرکرد تا مرز مهران اعلام شد

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران ۶۹۰ هزار تومان، در اتوبوس ۳۲ نفره ۵۵۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره تا ۴۱۳ هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مالکی امروز _ سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس شهرکرد به سه مرز شلمچه، مهران و چذابه در کانون انجمن‌های صنفی تعیین و به نماینده انجمن و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ابلاغ شده است.

وی افزود: نرخ بلیت اتوبوس هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران ۶۹۰ هزار تومان، در اتوبوس ۳۲ نفره ۵۵۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره تا ۴۱۳ هزار تومان اعلام شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری ادامه داد: همچنین نرخ بلیت اتوبوس شهرکرد تا شلمچه و چذابه نیز برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره ۶۸۰ هزار تومان و برای هر نفر در اتوبوس ۴۴ نفره ۴۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

مالکی تصریح کرد: این نرخ از بیست‌وهفتم مرداد در استان اجرایی شد و تا بیست‌وپنجم شهریورماه نیز اعتبار دارد و پس از حماسه اربعین بعضی سرویس‌ها کنسل و بعضی دیگر به قیمت قبل بازمی‌گردد.

کد خبر 681853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.