شهرداری‌ها در خط مقدم توسعه و عمران شهر هستند

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها در جبهه اول و خط مقدم توسعه هستند، از این‌رو انتظار ویژه‌ای از مدیران شهری می‌رود تا با حضور بیشتر در میان مردم در توسعه و عمران محلات شهر کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در آئین معارفه شهردار کاشان اظهار کرد: کاشان همراه با کلیدواژه‌های گل و گلاب، منسوجات سنتی و هزاران واژه مثبت در ذهن ما تداعی می‌شود و جزو شهرهای برجسته استان و کشور است.

وی افزود: شهرداری نهادی است که با همه دستگاه‌ها تعامل دارد و فعالیت‌های آن‌ها را از بدو تولد تا انتهای زندگی شهروندان در بر می‌گیرد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در تفسیر بودجه کار بدیعی را با ارزیابی شوراها و شهرداران شاهد هستیم و امید است کاشان نیز به‌طور ویژه بدرخشد. شهرداری‌ها در جبهه اول و خط مقدم توسعه هستند، از این‌رو انتظار ویژه‌ای از مدیران شهری می‌رود تا با حضور بیشتر در میان مردم در توسعه و عمران محلات کوشا باشند.

زینلیان اضافه کرد: در پی حضور رئیس‌جمهور امتیازات خوبی برای استان به ویژه کاشان گرفتیم که به‌زودی گشایش‌هایی در این خصوص ایجاد می‌کند.

هم‌افزایی و همدلی زمینه توسعه شهر را فراهم می‌کند

محمد شریف‌زارعی، فرماندار کاشان نیز در آئین معارفه شهردار کاشان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: شهرداری زیرمجموعه وزارت کشور است و هر کجا شهرداری و شوراها به خوبی عمل کنند، دولت عملکرد بهتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تاکنون همدلی و هم‌افزایی شورا، شهرداری و فرمانداری را در کاشان شاهد بوده‌ایم که اتفاقات خوبی را برای منطقه رقم زده است.

فرماندار کاشان اظهار کرد: طی این مدت دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌هایی از جمله همسان‌سازی دفترچه‌های عوارض خدمات و نوسازی، اجرای آئین‌نامه‌های ماده ۱۰۱ و دیگر خدمات به خوبی اجرا شده است.

زارعی اضافه کرد: به‌طور قطع خدمات و اقدامات مجموعه شهرداری در راستای امیدآفرینی در شهر کمک‌کننده است و مشارکت حداکثری حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی در بردارد، از شهردار می‌خواهم تا با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت چشم‌انداز خوبی را برای منطقه رقم بزند.

کد خبر 681845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.