مرکز طراحی دکوراسیون داخلی در تهران + معرفی شرکت معتبر

امروزه با توجه به مسائل اقتصادی، مبحث دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار شده است.

معرفی شرکت دکوراسیون داخلی در تهران و طراحی دکور دفتر کار

در کنار این مبحث، پیدا کردن بهترین و معتبرترین شرکت دکوراسیون داخلی نیز یک دغدغه برای بسیاری از افراد می‌باشد. من در زمانی که تازه دفتر کارم را تهیه کرده بودم، به فکر تغییر دکوراسیون فضای دفتر و در واقع بدنبال یک طراحی دکور دفتر کار اصولی برای آن بودم. در ابتدا تصور می‌کردم به تنهایی می‌توانم این فضا را دکوراسیون کنم. ولی پس از گذشت مدت زمانی، به این نتیجه رسیدم که کار طراحی نیاز به متخصص و افراد با تجربه دارد. پس از جستجوهای فراوان، من با یک شرکت بسیار معتبر و با سابقه آشنا شدم و در نهایت پس از تحویل گرفتن پروژه به طرح و ایده دلخواهم رسیدم. من در این راه اطلاعات فراوان و بسیار مفیدی به دست آوردم که قصد دارم در این محتوا تمامی این اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهم. لطفاً تا انتهای محتوا با من همراه باشید.

شروع طراحی و دکور دفتر کار از ابتدا تا انتها

به نظر من مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکته‌ای که یک شرکت دکوراسیون داخلی باید رعایت کند و به آن اهمیت بدهد، خواسته و نظر کارفرما و مشتری است. در واقع در جلساتی که در ابتدای پروژه با این شرکت داشتم، رعایت این نکته من را بیشتر ترغیب کرد که به این شرکت و تیم آن اطمینان کنم. در جلسات اولیه که با این شرکت دکوراسیون داخلی و تیم آن داشتم به بسیاری از عناصر ضروری و مهم پی بردم. از جمله این عناصر و عوامل تاثیرگذار بر طراحی دکور دفتر کار فرم، فضا، رنگ، خطوط، نور، الگو، مبلمان، نقطه کانونی، بافت و غیره می‌باشند.
در واقع توجه به این عناصر و ایجاد تعادل بین آن‌ها، باعث می‌شود که فضای دفتر کار پویاتر و جذاب‌تر شود. به طور کلی در ابتدا نکاتی که این تیم حرفه‌ای به آن توجه کرد نوع فعالیت دفتر کارم، ابعاد فضای مورد نیاز جهت طراحی، نیاز و خواسته‌ی من و در نهایت طراحی و دکور دفتر کار بر اساس نیازهای من و استانداردهای لازم بود. در ادامه برخی از عوامل مهم که در طراحی دکور دفتر کارم بسیار تاثیرگذار بود را برای شما عزیزان بیان خواهم کرد.

طراحی فضا، فرم و خطوط در دفتر کار توسط بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

فضا و ابعاد دفتر کار، یکی از مهم‌ترین مواردی است که شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس (کلیک کنید) به آن دقت کرده و بر اساس آن طراحی انجام می دهد. در واقع در نظر گرفتن تعادل بین فضاهای دفتر کار، یک مسئله‌ی بسیار مهم می‌باشد. با توجه به تجربه‌ی من با این مجموعه، اگر یک فضا بیش از حد شلوغ و فضای دیگر خلوت باشد، نظم و تعادل فضاها از بین می‌رود. فرم‌ها از دیگر عناصر مهم در دکور و طراحی دفتر کار می‌باشد. به طور کلی دو نوع فرم هندسی و طبیعی وجود دارد. فرم‌های هندسی، دارای اشکال سخت و زاویه دار می‌باشند. یک نمونه از این فرم‌ها، مبلمان اداری است.

در کنار فرم هندسی، فرم طبیعی وجود دارد. این فرم شامل گیاهان و بسیاری عناصر ارگانیک می‌باشد. استفاده از این دو فرم در کنار هم، فضای کاری را دوستانه‌تر می‌کند. خطوط نیز عنصر دیگری است که شامل افقی، عمودی و پایا می‌باشد. به طور کلی تمامی مبلمان اداری در دسته خطوط افقی قرار می‌گیرند. فضای اداری با استفاده از خطوط افقی، وسیع‌تر دیده می‌شوند. در و پنجره از نوع خطوط عمودی است. این خطوط اگر به درستی انتخاب شده و در جای درست قرار بگیرد، باعث می‌شود سقف آن فضا بلندتر دیده شود. در نهایت خطوط پویا که نشان گر نشاط و انرژی است، شامل خطوط منحنی و زیگزاگ می‌شود. این سه عنصر از جمله عناصر مهمی بود که طراحان با تجربه‌ی این مرکز دکوراسیون داخلی در تهران در طراحی دکوراسیون دفتر کار من به آن توجه بسیار فراوانی داشتند.

مرکز طراحی دکوراسیون داخلی در تهران + معرفی شرکت معتبر

رنگ و نور در دکوراسیون دفتر کار

از نظر من رنگ و نور، دو عنصر بسیار مهم در تمام طراحی‌ها محسوب می‌شود. در واقع طی صحبتی که من با طراح شرکت arianparax.com داشتم، متوجه شدم که استفاده‌ی کم و یا زیاد نور و رنگ در طراحی بسیار اذیت کننده است. به همین منظور طراحان شرکت آرین پاراکس این موضوع را به درستی رعایت کردند. به طور کلی استفاده از نور طبیعی در کنار نور مصنوعی فضا را بسیار دلنشین خواهد کرد. اتاقی که دارای پنجره‌های بزرگ می‌باشد، انتخاب بسیار درست و مناسبی است.

در کنار این نور طبیعی می‌توان از نورهای مصنوعی مناسب نیز استفاده کرد. رنگ، دیگر عنصر مهم در طراحی است. در تجربه‌ای که من با این شرکت حرفه‌ای داشتم متوجه شدم که استفاده از رنگ نامناسب باعث می‌شود فضا دلگیر و کسل کننده به نظر برسد. از جمله رنگ‌های اصولی و درست برای طراحی دکور دفتر کار رنگ‌های سبز، آبی، صورتی و سفید می‌باشد.

نقش مبلمان در طراحی دکور دفتر کار

همان‌طور که بیان کردم مبلمان و چیدمان آن، از عوامل و عناصر ضروری در طراحی دکور دفتر کار است. با توجه به تجربه مفیدی که من با این شرکت معتبر داشتم، متوجه شدم که رعایت تمام اصول و استانداردهای ضروری توسط طراحان این مجموعه از ویژگی‌های آن‌ها می‌باشد. اهمیت به مبلمان و نوع چیدمان آن نیز یکی از این اصول است. در مورد مبلمان، راحتی آن مهم‌ترین موضوع است. در واقع کارمندان و افرادی که در شرکت فعالیت دارند، مدت زمان بیشتری بر روی صندلی و مبلمان می‌نشینند. به همین منظور باید مبلمانی انتخاب شود که از نظر جنس و ارتفاع بسیار راحت باشد. مبلمان ارگونومیک، صندلی‌های کمی منحنی و چرم، گزینه‌های مناسبی برای دفتر کار و یا شرکت‌ها هستند. به طور کلی بهتر است در چیدمان مبل و صندلی در دفتر کار هماهنگی و تناسب برقرار شود.

اصول و نکات مهم و ضروری در طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار

من در طول پروژه و همکاری با شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس در تهران، با اصول و نکات بسیار ضروری و مهمی آشنا شدم که در طراحی دکور دفتر کار بسیار تاثیرگذار بود. یکی از این نکات، در نظر گرفتن نقطه کانونی در دفتر می‌باشد. در واقع با در نظر گرفتن نقطه کانونی، می‌توان دکوراسیون دفتر کار را به راحتی انجام داد. نقطه کانونی می‌تواند میز، صندلی، تابلو و یا هر چیز دیگری باشد. عایق بندی از دیگر نکات مورد نظر طراحان این شرکت جهت طراحی دفتر کار من بود. طراحان این شرکت، عایق بندی را یک نکته مهم و ضروری می‌دانند. در واقع با استفاده از عایق بندی، می‌توان میزان صدا را کاهش داد. از دیگر اصول و قواعدی که باید در این نوع طراحی رعایت شود، ارتفاع مناسب صندلی است. این ارتفاع از کف زمین تا نشیمن، از ۴۳ سانتی‌متر تا ۵۰ سانتی‌متر متغیر می‌باشد.

مرکز طراحی دکوراسیون داخلی در تهران + معرفی شرکت معتبر

معرفی مرکز دکوراسیون داخلی در تهران

شرکت دکوراسیون داخلی آرین پاراکس، یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و با سابقه در زمینه انواع دکوراسیون داخلی، طراحی نما، نقشه کشی ویلا و غیره می‌باشد. به طور کلی به نظر من یک شرکت با تجربه، می‌تواند سخت ترین و پیچیده‌ترین طرح‌ها را اجرا کرده و تمامی اصول و استانداردها را نیز رعایت کند. من با استفاده از این شرکت و مجموعه حرفه‌ای آن، توانستم بهترین و جذاب‌ترین طراحی دکور دفتر کارم را داشته باشم. این فضا علاوه بر زیبایی، کارایی فراوانی نیز دارد. اکنون من و همکارانم در این دفتر کار بی عیب و نقص، مشغول فعالیت هستیم.

کد خبر 681813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.