شهرداری پایتخت با متخلفان ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد کند

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران همان‌طور که با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد کرد، باید با متخلفان و عوامل آن نیز برخورد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در صدوهفتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با انتشار یک فیلم از پشت پرده ساخت‌وسازهای غیرمجاز اظهار کرد: شهرداری تهران همان‌طور که با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد کرد، باید با متخلفان و عوامل آن نیز برخورد داشته باشد.

وی با بیان اینکه عوامل ساخت‌وساز غیرمجاز را باید ریشه‌ای از میان برداشت، افزود: از حراست شهرداری تهران درخواست می‌شود، جلسه‌ای برگزار تا بتوانیم فایل‌های صوتی و فیلم‌ها را ارائه کنیم.

لزوم بررسی مشکلات شهروندان در مورد سد معبر

مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در صحن علنی این شورا طی تذکری به علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد گلایه شهروندان در رابطه با شرایط نامناسب سد معبر در سطح شهر اظهار کرد: مطابق تبصره (۱) ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری تهران موظف است با سد معبر برخورد کند.

وی افزود: با توجه به گزارش‌های به دست آمده برخی عوامل شهرداری رشوه دریافت می‌کنند، برای اینکه سد معبر جمع‌آوری نشود، دو سال است که این موضوع را مطرح می‌کنیم، اما خروجی آن به جایی نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری در برخورد با سد معبر با توجه به اعتراض مکرر شهروندان گفت: این تذکر را در اختیار دیگر اعضای شورا قرار می‌دهم، اگر تمایل داشتند می‌توانند آن را امضا کنند. شهرداری در عناوینی، مسئولیت آسیب‌های اجتماعی را بر عهده می‌گیرد، بنابراین بهتر است در مواردی که وظیفه داریم دخالت کنیم، سپس وظایفی که مستقیم نیست را انجام دهیم.

کد خبر 681787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.