شهرداری‌ها نقش موثری در امیدآفرینی دارند

امام جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه شهردار نقش مرثری در امیدآفرینی دارد، گفت: به شهردار توصیه می‌کنم که چشم‌اندازی برای آینده داشته باشد، از روزمرگی دوری کند و با اقدامات سازنده نقش موثری در امیدآفرینی میان مردم کاشان ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در پنجمین شورای اداری شهرستان کاشان و معارفه شهردار اظهار کرد: شهرداری‌ها با حضور حداکثری بین مردم به رفع مشکلات آن‌ها بپردازند.

وی با بیان اینکه شهردار نقش مؤثری در امیدآفرینی دارد، افزود: به شهردار توصیه می‌کنم که چشم‌اندازی برای آینده داشته باشد، از روزمرگی دوری کند و با اقدامات سازنده نقش مؤثری در امیدآفرینی میان مردم کاشان ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان خاطرنشان کرد: کاشان شهر مهمی است و شهردار آن باید ویژه‌تر بیندیشد، از شهرداران قبلی درس بگیرد، از تجربه آن‌ها استفاده و سازنده‌تر عمل کند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: شهرداران گذشته هرکدام ویژگی خاص خود را داشتند، برخی کلان‌نگر با ارتباطات قوی بودند و برخی دیگر بازدید میدانی داشتند، برخی نیز سلوک مردمی و حضور حداکثری در شهر و ارتباط با حوزه و دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده بودند، درس گرفتن از همه این صفات خوب برای یک شهردار کامل ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: کمبود فضاهای معنوی در شهر آسیب‌زا است؛ بنابراین شهردار باید تلاش کند تا مساجد، نمازخانه‌ها و پارک‌ها را افزایش دهد و ساخت باغ‌موزه کاشان را مجدانه پیگیری کند تا معنویت شهر افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به بلااستفاده ماندن فرودگاه کاشان گفت: لازم است شهردار در برنامه خود برای آغاز فعالیت فرودگاه تلاش کند تا از اسراف و هدررفت هزینه‌ها جلوگیری و گام مهمی برای توسعه منطقه برداشته شود.

حجت‌الاسلام حسینی از شهردار خواست تا در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بکوشد و با پیروی از امام عصر (عج) و شهدا زمان خود را صرف خدمت به مردم کند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با پنجمین شورای اداری شهرستان کاشان، آئین معارفه شهردار با حضور نماینده ولی فقیه، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری، فرماندار ویژه کاشان و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 681771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.