توسعه نسخه بین‌المللی متاورس در سئول

مدیران سئول، پایتخت کره جنوبی، از ایجاد نسخه چند زبانه متاورس خبر داده و مدعی شده‌اند نرم‌افزارهای قابل نصب روی تلفن‌های هوشمند و رایانه‌ها را توسعه خواهند داد تا آموزش فناوری اطلاعات را به شهروندان تسهیل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متاورس در سئول از زمان پیدایش خود تاکنون تغییرات مختلفی را متحمل شده و با قابلیت‌های بیشتری در اختیار شهروندان قرار گرفته است. البته از آن‌جا که سئول میزبان مهاجران و گردشگران بسیاری است، امکان استفاده از متاورس در آن برای همه امکان‌پذیر نبوده که البته به‌تازگی نسخه چندزبانه آن نیز در شهر توسعه پیدا کردهاست. در واقع نسخه جدید متاورس سئول به‌تازگی به زبان‌های مختلف شامل انگلیسی، چینی و ژاپنی ارائه شده است که به دنبال آن، افرادی که قادر به درک زبان کره‌ای نیستند نیز خواهند توانست از خدمات این فناوری در زندگی روزمره خود بهره بگیرند.

تکامل متاورس سئول

کاربران متاورس سئول از این پس می‌توانند از نسخه بین‌المللی این فناوری که مبتنی بر اطلاعات زبانی ذخیره شده در تلفن‌های هوشمند آن‌ها است بدون نیاز به تغییر تنظیمات زبان بستر بهره ببرند. البته امکان تغییر زبان نرم‌افزار برای آن‌ها وجود دارد و در نتیجه هر کاربر می‌تواند مطابق میل خود زبان دیگری را برای استفاده از متاورس انتخاب کند.

توسعه نسخه بین‌المللی متاورس در سئول

کاربران بین‌المللی متاورس در سئول به‌منظور بهره‌گیری از خدمات چندزبانی فناوری جدید، ابتدا باید ایمیل خود را در نرم‌افزار وارد کنند که پس از آن، یک نام کاربری و گذرواژه برای آن‌ها ارسال می‌شود. این ویژگی امکان ثبت شماره تلفن هر کاربر را فراهم می‌آورد و مانع سوء‌استفاده افراد مختلف از بستر جدید می‌شود. در واقع هر فرد پس از ثبت‌نام به عنوان عضوی از کاربران فناوری متاورس به‌شمار می‌رود که تنها به صفحه شخصی با زبان برگزیده خود دسترسی خواهد داشت.

مدیران سئول ادعا کرده‌اند که در آینده نزدیک نسخه قابل نصب متاورس روی انواع رایانه‌ها را نیز توسعه خواهند داد که این قابلیت امکان آموزش فناوری اطلاعات را برای شهروندان فراهم می‌آورد. تا پیش از این، یعنی از زمان توسعه متاورس در سئول تاکنون، شهروندان قادر بوده‌اند این بستر را تنها روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت‌ها نصب کنند، ضمن این‌که محدودیت‌های مختلفی در نمایش درست دنیای مجازی واقعی در بعضی از این تجهیزات وجود داشته است که مدیران از رفع تمام آن‌ها و تکامل هرچه بیشتر متاورس در آینده نزدیک خبر داده‌اند. این افراد ادعا کرده‌اند که مدل‌های سه‌بعدی و آواتارهای بیشتری را توسعه خواهند داد که این ویژگی‌ها می‌تواند آئین سنتی حاکم بر زندگی مردم کره را بیشتر از قبل به تصویر بکشد و در واقع، پیوندی میان دنیای مدرن و سنتی زندگی شهری در سئول به وجود بیاورد.

توسعه نسخه بین‌المللی متاورس در سئول

کد خبر 681759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.