اجرای طرح روکش آسفالت خیابان‌های اصلی شهر خرم‌آباد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد گفت: طرح روکش آسفالت خیابان‌های اصلی شهر خرم‌آباد با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

فرشید فلاحی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح روکش و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های اصلی شهر خرم‌آباد آغاز شده و تاکنون پل مازیار و پل اناری که تا پیش از این خاکی بود آسفالت شده است.

وی افزود: جدول‌گذاری و آسفالت خیابان موازی حافظ در اسرع وقت آغاز خواهد شد و ورودی شهر خرم‌آباد از سمت بروجرد که شکل نامناسبی دارد آماده آسفالت و چمن می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: شهرداری احداث ۲۲ چشمه سرویس بهداشتی را در ورودی شهر خرم‌آباد از سمت بروجرد به منظور رفاه حال گردشگران و زائران به صورت امانی و با اعتبار دو میلیارد تومان در دستور کار قرار داده است که تا قبل از فرا رسیدن اربعین کار ساخت این سرویس‌ها تمام خواهد شد.

فلاحی‌نژاد از اضافه شدن لاین جدید ابتدای پارک کاسیت خبر داد و گفت: یک لاین را در ورودی شهر خرم‌آباد با رعایت تمام اصول ایمن‌سازی و آشکارسازی خواهیم داشت که ظرف مدت یک ماه یعنی تا پایان شهریور، به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 681746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.