۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
ترامپ به مناظره تن نمی‌دهد

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کرد که در مناظره‌های انتخاباتی اولیه جمهوری‌خواهان شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وبگاه خبری الجزیره نوشته است که دونالد ترامپ، با چندین پرونده قضائی در حال بررسی، ادعا می‌کند که در بین مردم آنقدر شناخته شده است که نیازی به شرکت در مناظره حزب جمهوری‌خواه ندارد. وی که پیشتاز نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است، تأیید کرده که به مناظره‌های مقدماتی این هفته جمهوری‌خواهان نخواهد پیوست.

بر اساس این گزارش، ماه‌ها است که ترامپ اشاره می‌کند احتمال دارد در مناظره چهارشنبه شب در شهر میلواکی شرکت نکند و به رقبای جمهوری‌خواهش فرصت حمله به او بدهد.

ترامپ به مناظره تن نمی‌دهد

به گفته‌ی الجزیره، نظرسنجی سی‌بی‌اس نشان داده که ترامپ برای ۶۲ درصد از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه، کاندیدای مطلوب است و نزدیک‌ترین رقیب او، فرماندار فلوریدا، ران دِسنتیس، ۱۶ درصد حمایت دارد. سایر نامزدهای این حزب در رقابت برای نامزدی کمتر از ۱۰ درصد حمایت داشتند.

ترامپ به مناظره تن نمی‌دهد

ترامپ در سکوی اجتماعی خود «تروث سوشال» با اشاره به مسائلی مانند انرژی، امنیت مرزها و ارتش گفت: «مردم می‌دانند من کی هستم و چه ریاست‌جمهوری موفقی داشتم. بنابراین من مناظره را انجام نخواهم داد!»

ترامپ به مناظره تن نمی‌دهد

در ادامه‌ی گزارش الجزیره آماده که غیبت ترامپ در مناظره این هفته می‌تواند دِسنتیس را در کانون حملات سایر نامزدها قرار دهد که به دنبال ثابت کردن خود به عنوان جایگزین اصلی رئیس جمهور سابق هستند. نامزدهای دیگر عبارتند از مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، نیکی هیلی سفیر ترامپ در سازمان ملل و تیم اسکات سناتور کارولینا جنوبی. برنده نامزدی جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ به مصاف جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات خواهد رفت.

کد خبر 681744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.