واژگونی و برخورد خودرو به گاردریل کنار اتوبان چمران ۲ فوتی و ۳ مصدوم داشت

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از واژگونی پژو ۴۰۵ خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۹ بامداد امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ حادثه واژگونی و محبوس شدن سرنشینان در خودرو پژو ۴۰۵ در اتوبان چمران به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو اکیپ از ایستگاه‌های هفت و ۱۹ به همراه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان تصریح کرد: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به همراه پنج سرنشین پس از واژگونی به گاردریل کنار اتوبان برخورد کرده است و قبل از حضور آتش‌نشانان با کمک افراد عبوری دو نفر از سرنشینان از خودرو خارج شده و سه نفر سرنشین دیگر در میان تکه‌های آهن محبوس شده بودند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های اعزامی پس از رسیدن در صحنه با استفاده از تجهیزات نجات و دستگاه‌های هیدرولیک اقدام به آزادسازی سرنشینان محبوس کردند.

بگدلی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان شامل راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله بود و زنی ۶۵ ساله، به دلیل شدت جراحات، در دم جان باخته بودند.

وی افزود: دو فوتی این حادثه پس از رهاسازی و تأیید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی شدند و سه نفر دیگر که دچار مصدومیت شدید شده بودند پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

کد خبر 681739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.