ساماندهی و نصب نرخ‌نامه روی خودروهای مسافربر شخصی در مرز چذابه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به اعزام شش دستگاه ون به مرز چذابه گفت: امسال و با حضور سازمان تاکسیرانی اهواز، برای نخستین‌بار خودروهای مسافربر شخصی در مرز چذابه ساماندهی می‌شوند.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال اولین سالی است که سازمان تاکسیرانی اهواز در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور پیدا می‌کند، این سازمان به‌صورت ویژه در حال فعالیت بوده و ساماندهی خودروهای شخصی حامل زائران بر عهده این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته نرخ‌نامه ثابتی برای رانندگان شخصی در مرز شلمچه و چذابه وجود نداشت، اما امسال با ورود سازمان تاکسیرانی برنامه‌ریزی برای آن انجام شده است و به طور قطع در سال‌های آینده، در این زمینه شرایط بهتری خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اربعین امسال نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی اهواز در ورودی مرز چذابه و ابتدای جاده منتهی به موکب‌ها مستقر می‌شوند و در شیفت‌های مختلف تا یک روز پس از اربعین نسبت به ساماندهی، ایجاد نظم و نصب نرخ‌نامه روی خودروهای مسافربر شخصی اقدام می‌کنند.

صفی‌خانی ادامه داد: با توجه به اینکه دستورالعمل استفاده از سازمان شهرداری‌ها هنوز ابلاغ نشده است و امکان استفاده از آن‌ها در سطح شهر نیست، با استفاده از ظرفیت نیروهای سازمان که تمایل داشتند به عنوان راننده در مراسم اربعین فعالیت داشته باشند، ون‌ها به مرز چذابه منتقل شده‌اند و با شش ون در سه شیفت نسبت به جابه‌جایی زائران اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ون‌ها باید در سه شیفت فعالیت کند و نیازمند تعداد زیادی راننده هستیم، در صورت تأمین راننده، پنج دستگاه بعدی نیز به مرز منتقل می‌شود.

کد خبر 681727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.