رسیدگی و بررسی بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و به بیش از ۳۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی و مواردی از قبیل کاربری‌های آموزشی، ارتفاعات و تخفیف، بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن زمانی در خصوص جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که در منطقه چهار شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسه این ماه با حضور احمد شریعتی، علی صالحی و محمدرضا فلاح از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار و به بیش از ۳۰ مورد از پرونده‌های مطرح شده شهروندان رسیدگی شد.

وی افزود: در مدیریت منطقه چهار شهرداری اصفهان بنا داریم در حد امکان پرونده‌ها با طی روال عادی و رعایت سرعت و دقت در منطقه رسیدگی شود و نیاز به ارجاع این موارد به کمیته نظارتی نباشد که با تلاش همکاران در منطقه روند ارجاع پرونده‌ها به کمیته نظارتی در شش ماهه اول سال کاهش یافته و رضایت شهروندان منطقه را به همراه داشته است.

رسیدگی و بررسی بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۴ اصفهان

احمد شریعتی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزار جلسه کمیته نظارتی شورا در منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه به همراه دیگر اعضا و مسئولان منطقه در کمال آرامش به پرونده‌ها رسیدگی و مواردی از قبیل کاربری‌های آموزشی، ارتفاعات، تخفیف و تقسیط و موارد شهرسازی بررسی شد.

وی افزود: هدف شورای اسلامی شهر و کمیته‌های نظارتی مناطق کمک به شهروندان در چهارچوب قانون و مصوبات شورای شهر است و ما از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات شهروندان فروگذار نخواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید از پروژه‌های منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های سطح این منطقه با پیشرفت بسیار خوبی همراه و این تغییر و تحول به‌طور کامل قابل لمس بوده و رضایت شهروندان را به‌دنبال داشته است.

جریان نقدینگی و اقتصادی در منطقه ۴ شهرداری کمک کرده است تا نبض پروژه‌ها به خوبی بزند و مسیر پروژه‌ها در شرایط قابل قبولی قرار گیرد.

علی صالحی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از مجموع مراجعات به کمیته نظارتی شورا، به نظر می‌رسد تعداد قابل ملاحظه‌ای از شهروندان با حل مسائل خود، این کمیته را ترک کردند و ما در مجموع تلاش کردیم با رعایت حقوق شهر و شهرداری بتوانیم حداکثر رضایت را برای شهروندان در حوزه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی افزود: عمده مسائل مطرح شده بخشی در حوزه مالی اقتصادی و نحوه پرداخت و دریافت بوده که تلاش داریم با ظرفیتی که مصوبات قانونی در اختیار ما گذاشته است، حداکثر همراهی و انعطاف با شهروندان را داشته باشیم و بخشی دیگر در حوزه شهرسازی بود که تلاش داریم با تسهیل روندها و رعایت قانون نهایت همکاری با شهروندان را داشته باشیم.

رسیدگی و بررسی بیش از ۳۰ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۴ اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری این کلان‌شهر گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری در دوره ششم، علاوه بر دنبال کردن موضوعات کلان عمرانی شهر، پروژه‌ها در سطح محلات و رسیدگی به مسائل در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز حائز اهمیت است که به‌نظر می‌رسد این موارد در منطقه ۴ پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان نقدینگی و اقتصادی در این منطقه کمک کرده است تا نبض پروژه‌ها به خوبی بزند و مسیر پروژه‌ها در شرایط قابل قبولی قرار گیرد، ادامه داد: منطقه چهار شهرداری اصفهان یکی از بهترین مناطق در حوزه درآمد است و امیدواریم با توجه به ظرفیت منطقه، شاهد چند پروژه شاخص در آن باشیم تا یک سال خوب عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، مالی و اقتصادی را در این منطقه داشته باشیم.

صالحی خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه فرهنگی در مدیریت منطقه چهار شهرداری اصفهان امیدواریم با کمک و حمایت مردم بتوانیم پروژه‌های مشارکتی با محوریت مردم در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی را بیش از گذشته داشته باشیم، همان‌گونه که اتفاقات خوبی را در ایام عید غدیر و ایام محرم در سطح این منطقه شاهد بودیم.

کد خبر 681654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.