فضاسازی شهر مرزی چذابه با تصاویر سرداران شهید اسلام

معاون اجرایی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از فضاسازی محیطی مرز چذابه در آستانه اربعین حسینی خبر داد و گفت: فضایی به طول ۴۰۰ متر در این نقطه مرزی به تصاویر سرداران شهید اسلام مزین شده است.

مهدی مطیعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تبلیغاتی با مضامین آداب سفر و شور و شیدایی عاشقان حضرت سیدالشهدا در پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز چذابه نصب خواهد شد.

وی افزود: در شهر کربلا فضایی به وسعت ۲۰ هزار مربع به برپایی موکب‌های استان اصفهان اختصاص یافته که کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان به فضاسازی محیطی این مکان و ایجاد ستاد خبری در آن، مشغول شده است.

معاون اجرایی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان شعار محوری ستاد اربعین شهرداری این کلان‌شهر را مصراع زیبای «نزدیک می‌کند دل ما را به هم، حسین» برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر شهرهای کربلای معلی و چذابه، در شهر اصفهان نیز فضاسازی محیطی با این مضمون همزمان با اربعین امام حسین علیه‌السلام انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فضاسازی خودروهای خدمت‌رسان در اربعین حسینی در شهرهای کربلا و چذابه گفت: حضور این خودروها گواه دوستی میان کشورها و شهرهای مختلف، ذیل پرچم حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است، از این‌رو تمام خودروهای اعزامی از ایران به مراسم اربعین حسینی با طرح و شعار محوری، فضاسازی شده است.

کد خبر 681648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.