قول دادند از بسکتبال به اندازه فوتبال حمایت کنند

آرن داوودی که پس از 11 سال به تیم ذوب‌آهن بازگشته، تاکید کرد مدیریت این باشگاه قول مساعد داده همان‌گونه که از تیم فوتبال حمایت می‌شود، از تیم بسکتبال هم حمایت خواهند کرد.

آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص بازگشت به ذوب‌آهن اظهار کرد: پس از ۱۱ سال به اصفهان بازگشته‌ام و امسال پس از صحبت‌های انجام شده قرارداد خود را با سبز پوشان امضا کردم؛ امیدوارم سال خوبی را پشت سر بگذاریم، صحبت‌هایی در خصوص جذب بازیکنان دیگر مطرح شده است و باید نام آن‌ها روزهای آینده توسط باشگاه اعلام شود.

وی افزود: برای قهرمانی شرایط دشواری داریم چراکه سایر رقبای ما نیز مهره‌های خوبی را به خدمت گرفته‌اند و هیچ چیزی هم از ابتدا مشخص نیست بارها شده است که می‌گویند تیمی برای قهرمانی بسته شده اما در پایان چنین اتفاقی رخ نداده است؛ تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، همچنین قرار است در فصل پیش‌رو دو بازیکن خارجی جذب تیم شوند تا عملکرد بهتری را از تیم شاهد باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان بااشاره به مدیریت باشگاه و حمایت از بسکتبال ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: روز گذشته با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را داشتیم؛ نکیسا بسیار مشتاقانه پیگیر بسکتبال است تا یک تیم در شأن باشگاه ذوب‌آهن و اصفهان بسته شود. حتی اعلام شد مدیران تیم شرایط لازم را فراهم خواهند کرد و همان‌گونه که از تیم فوتبال حمایت می‌کنند از ما نیز حمایت خواهد شد.

کد خبر 681624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.