عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ مردادماه

در این بسته خبری از بهسازی ۴۴ مدرسه در کرج تا توسعه حمل‌ونقل عمومی مشهد با حمایت‌ دولت و شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم‌برخوردار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۴۴ مدرسه کرج بهسازی شد

مهرداد کیانی، شهردار کلانشهر کرج اعلام کرد: محوطه‌های ۴۴ مدرسه این کلانشهر در ایام تابستان امسال با مشارکت مدیریت شهری کرج بهسازی و برای سال تحصیلی جدید آماده سازی شد.

توسعه حمل‌ونقل عمومی در مشهد نیازمند حمایت دولت است

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد مقدس شهر ملی و بین‌المللی با دارا بودن ۳۰ میلیون زائر و مسافر در سال است، لذا برای توسعه حمل و نقل عمومی به خصوص اجرای خطوط مترو و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیازمند حمایت دولت هستیم.

یک جوان ۱۷ ساله در رودخانه کارون اهواز غرق شد

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک پسر جوان ۱۷ ساله در رودخانه کارون محدوده پارک قوری اهواز غرق شد.

مراغه، شهری مملو از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است

شهرام مروتی، شهردار مراغه با اشاره به ظرفیت‌ها و تاریخ دیرینه این شهر، گفت: مراغه، شهری مملو از ظرفیت‌های سرمایه گذاری است.

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم‌برخوردار است

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شأن مردم فهیم این منطقه است کم بوده و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

برای استفاده از خاک لایروبی کارون هم باید به آب و برق پول بدهیم

رضا امینی، شهردار اهواز با اشاره به روند لایروبی و بهسازی رودخانه کارون گفت: اگر کارهای کارون مربوط به سازمان آب و برق است همه کارهای آن را انجام بدهند اما اگر مربوط به شهرداری است، آن را به ما بدهد تا کارهایش را انجام بدهیم.

اعلام نظریه فنی دادگستری درباره حادثه پله برقی علی‌آباد

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حادثه پله‌برقی محله علی‌آباد، نظریه فنی دادگستری مبنی بر سالم بودن پله‌برقی بوده است.

بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی تبریز در حوزه ورزشی تا پایان سال‌جاری

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در حوزه ورزشی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 681618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.