تلاش دولت طی ۲ سال گذشته اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع بوده است

رئیس‌جمهور دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی و انذار به مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از ویژگی‌های برجسته آیت‌الله العظمی سبحانی برشمرد و گفت: تلاش دولت طی دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گران‌قدر تقلید بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی صبح امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در دیدار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دولت و تشکر از اهتمام ویژه رئیس‌جمهور نسبت به مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب، بر ضرورت صیانت از ارزش‌های دینی در بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه ادارات و مراکز و مؤسسات دولتی تاکید کرد.

کنترل تورم و ثبات بازار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی از دیگر توصیه‌های حضرت آیت‌الله سبحانی به رئیس‌جمهور بود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نیز در این دیدار دلسوزی برای مردم، دغدغه‌مندی نسبت به ارزش‌های دینی و انذار به مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از ویژگی‌های برجسته این مرجع عالی‌قدر برشمرد و اظهار کرد: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه‌های علما و مراجع گران‌قدر تقلید بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای توقف روند رو به رشد کشور با طراحی جنگ ترکیبی شامل شبیخون فرهنگی، مانع‌تراشی در مسیر تولید کشور، جلوگیری از صادرات کالا و ورود منابع ارزی به کشور افزود: بنای دولت حل مسائل کشور و مشکلات مردم، به‌رغم همه این دشمنی‌ها است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت هرگز معیشت مردم را به اخم و لبخند دیگران گره نزده است و نخواهد زد، تصریح کرد: رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۶ درصدی تولید و رکوردشکنی تجارت خارجی ۵۳ میلیارد دلاری، با توسعه روابط با کشورهای منطقه از جمله اقدامات دولت در مسیر پیشرفت کشور بوده است.

آیت‌الله رئیسی پوشش بیمه‌ای رایگان دهک‌های پایین جامعه، رایگان شدن هزینه آب و برق مصرفی اقشار ضعیف، همچنین طرح دولت برای تثبیت قدرت خرید یارانه دریافتی دهک‌های پایین جامعه را از جمله اقدامات دولت برای حمایت از اقشار ضعیف دانست و افزود: تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر خواهد کرد.

رئیس‌جمهور شاخص‌های اقتصادی مثبت و روند کاهشی تورم را موید تحقق این اهداف دانست.

آیت‌الله رئیسی همچنین با اشاره به مشکلات اجرای خصوصی‌سازی در دوره گذشته که باعث تعطیل شدن بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود، تصریح کرد: در این دوره علاوه بر اصلاح روند واگذاری‌ها، احیای کارخانه‌های تعطیل شده در دستور کار دولت است و مصمم هستیم به‌جای تصدی همه امور کشور نقش هدایت، حمایت و نظارت را به بهترین وجه ممکن ایفا کنیم.

کد خبر 681582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.