پیشرفت ۴۰ درصدی تونل ایستگاه‌های متروی کهندژ تا میدان امام علی(ع) اصفهان

مدیر پروژه احداث تونل ایستگاه‌های کهندژ تا میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان گفت: در این پروژه تعداد هشت ایستگاه وجود دارد و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سروش کشوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ایستگاه‌های حدفاصل کهندژ تا میدان امام علی (ع) اظهار کرد: در این مسیر تعداد هشت ایستگاه وجود دارد و شفت ورودی ایستگاه کهندژ با ۴۹ هزار و ۱۱۸ متر مکعب خاک‌برداری تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: این پروژه با یک تونل به قطره ۹ متر و کارخانه تولید سگمنت برای تأمین سگمنت مورد نیاز فعالیت اجرایی به همراه احداث تونل تک خطی لینک ارتباطی خط یک به دو مترو و شفت‌های دسترسی آن در حال اجرا است.

مدیر پروژه احداث تونل ایستگاه‌های کهندژ تا میدان امام علی (ع) خط دو متروی اصفهان تصریح کرد: روزانه حدود ۱۷۸ نفر به‌طور مستقیم و حدود ۱۱۲ نفر به‌طور غیر مستقیم در دو شیفت روز و شب یعنی حدود ۲۴ ساعت در این پروژه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام زمان‌بندی REVO۱ و تمدید مدت پیمان بر اساس لایحه تأخیرات پروژه به مدت زمان ۸۷۳ روز بر اساس برنامه زمان‌بندی REVO۲ این پروژه تا دی ماه ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

کد خبر 681575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.