زنان نقش‌آفرینان اصلی حفظ حجاب و عفاف در جامعه هستند

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور پرشور بانوان قمی در گردهمایی حمایت از حجاب و عفاف گفت: این موضوع نشان‌دهنده دغدغه بانوان استان قم درباره حجاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس نیازمند امروز _دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به گردهمایی بانوان هیئت‌های مذهبی استان قم اظهار کرد: زنان استان قم در حمایت از حجاب و عفاف و ارزش‌های معنوی حضور پرشوری در این گردهمایی داشتند.

وی افزود: زنان نقش‌آفرینان اصلی حفظ حجاب و عفاف در جامعه هستند و این حرکت نمایانگر اعتقادات راسخ مردم قم به دستورات دین مبین اسلام است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم ضمن تشکر از تمام دستگاه‌هایی که از این حرکت خودجوش مردمی حمایت کردند، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، سازمان اتوبوسرانی، سازمان آتش‌نشانی و معاونت خدمات شهری شهرداری قم در این راستا تلاش خوبی داشتند.

نیازمند اضافه کرد: این برنامه در حالی که یک حرکت خودجوش و مردمی بود به بهترین وجه برگزار شد و استقبال بانوان استان قم فراتر از انتظار بود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: مردم ما اعتقادات راسخی دارند و پای اعتقادات خود هستند و لازم است مسئولان هم به تعهداتشان در این زمینه عمل کنند.

کد خبر 681559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.